ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار وجود 6000 پروژه نیمه تمام مدرسه‌سازی در کشور

وجود 6000 پروژه نیمه تمام مدرسه‌سازی در کشور

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت:‌ شما خیرین هم جهادگران نفس و هم جهادگران مال هستید و بستر را برای کسب علم و دانش فرزندان به وجود می‌آورید.




به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا،‌ محمدرضا حافظی در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان تهران که در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: خیرین در راهی قدم گذاشته‌اند که راه خدا، راه سازندگی، راه انسان‌سازی و راه ارتقای همه جانبه کشور است و عزم ملی به وجود آمده است تا با این عزم کشور را آباد کنیم.



حافظی با اشاره به حضور خیرین در نقاط مختلف کشور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون خیرین در 550 شهرستان کشور حضور دارند و در 31 استان این پرچم پرافتخار به دوش مردم گذاشته شده است.



وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز در برون‌مرزها نیز حضور دارند، تصریح کرد:‌ خیرین در برون‌مرزها حضور فیزیکی و فعال دارند و برای بچه‌های ایرانی خارج از کشور مدرسه‌سازی می‌کنند زیرا بچه‌ها ما در مدارس بیگانه تحصیل می‌کنند و جامعه خیرین احساس مسئولیت کرده و مدارس ایرانی در سطح جهان مهیا می‌کنند.



رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت:‌ در جشنواره‌های کنونی خیرین شهرستان‌های استان تهران 287 میلیارد تومان و خیرین شهر تهران 80 میلیارد تومان کمک کردند.



وی با بیان اینکه مجامع خیرین را در کنار پارک‌های علم و فناوری به وجود می‌آوریم تا این بچه‌ها بتوانند اختراعات خودشان را به نمایش بگذارند، خاطرنشان کرد:‌ به همت شما خیرین هم‌اکنون خیرین مسکن‌ساز، خیرین سلامت، خیرین کتابخانه‌ساز، خیرین دانشگاه‌ساز و خیرین مختلف در ارگان‌ها به وجود آمده است و این راه را ادامه می‌دهیم.



حافظی با بیان اینکه 6 هزار و 800 پروژه نیمه تمام از گذشته در کشور باقی مانده است و اعتباری در اختیار دولت نیست، تصریح کرد: بنابه مصوبه مجلس شورای اسلامی خیرین می‌توانند در این عرصه وارد شده و سرمایه‌گذاری کنند؛ خیرین مدرسه‌ساز اولویت را در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام می‌داند و 800 پروژه از این پروژه‌های نیمه تمام به اتمام رسیده است و همه باید این دولت را حمایت کنیم.

آمار بازدید: 172 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image