ارتباط مستقیم با 30790 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه‌اندازي ستاد«مهر در مهر» در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

راه‌اندازي ستاد«مهر در مهر» در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته معاونت آموزشی و پژوهش دانشگاه صنعتی کرمانشاه با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه ستاد مهر در مهر را راه اندازی کرده که از جمله مهمترین برنامه های این ستاد می توان به بازدید علمی دانشجویان از صنایع استان اشاره کرد.



سینا زرشکی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این خصوص اظهار داشت: ثبت نام از دانشجویان ورودی جدید از ۲۷ شهریور با ثبت نام دانشجویان رشته مهندسی فناوری اطلاعات آغاز شد.


وی ادامه داد: منتخبین کنکور بر اساس برنامه‌ای که بر روی وب سایت دانشگاه قرار دارد و بر اساس رشته تحصیلی در یکی از روزهای هفته ثبت نام می شوند.


معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اظهار داشت: پذیرفته شدگان موظفند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام فقط در روزهای تعیین شده و براساس رشته تحصیلی، جهت ثبت نام مراجعه نمایند.


زرشکی یادآور شد: بدیهی است که دانشگاه صنعتی کرمانشاه از ثبت نام پذیرفته شدگانی که خارج از زمان تعیین شده مراجعه کنند، خودداری خواهد کرد.


این مقام مسئول دانشگاه صنعتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته معاونت آموزشی و پژوهش دانشگاه صنعتی کرمانشاه با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه ستاد مهر در مهر را راه اندازی کرده که از جمله مهمترین برنامه های این ستاد می توان به بازدید علمی دانشجویان از صنایع استان اشاره کرد.


معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، افزود: امسال علاوه بر پنج رشته برق و قدرت، IT، سخت افزار، مکانیک و شیمی رشته مخابرات نیز به رشته های دانشگاه صنعتی کرمانشاه افزوده شده است.

کلمات کلیدی: ستاد مهر در مهر، دانشگاه صنعتی کرمانشاه، بازدید علمی دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه از صنایع استان، سال تحصیلی جدید

آمار بازدید: 361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image