ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اشاعه و توسعه فرهنگ و هنر در فضای دانشگاه‌ها

اشاعه و توسعه فرهنگ و هنر در فضای دانشگاه‌ها

سرپرست حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بر اشاعه و توسعه فرهنگ و هنر در فضای دانشگاه‌ها تاکید کرد.


هنگامه صفری در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در حاشیه برگزاری نمایشگاه آثار هنری و تجسمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، اظهار کرد: توسعه فرهنگ و هنر در فضای دانشگاه‌ها به شادابی و طراوت در دانشگاه کمک دوچندانی می‌کند.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار هنری و تجسمی دانشجویان واحد کرمانشاه شامل بیش از 200 اثر هنری در رشته‌های خط، نقاشی خط، رنگ روغن، آبرنگ، معرق، قلم زنی، قالی بافی به همت کانون دانشجویی ادب و هنر و دفتر فرهنگ اسلامی این دانشگاه برپاشد.

سرپرست حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، برپایی نمایشگاه‌های آثار هنری درسطح دانشگاه برای آشناسازی دانشجویان با رشته‌های مختلف هنری با توجه به سابقه تاریخی آن در کرمانشاه را مهم برشمرد.

صفری افزود: باید یک نمایشگاه دائمی در واحد کرمانشاه داشته باشیم و تلاش می‌کنیم در قالب طرح ماندگار فرهنگی ایجاد یک نمایشگاه دائمی را در دستور کار قرار دهیم.

سرپرست حوزه معاونت فرهنگی واحد کرمانشاه، هدف از برپایی این نمایشگاه اشاعه و توسعه فرهنگ وهنر درمیان دانشجویان عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته از 23 تا 30 اردیبهشت در سال آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرمانشاه برپاست و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 182 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image