ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آریایی‌نژاد: بودجه‌ی دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران قابل تفکیک است (29 شهریور 92)

آریایی‌نژاد: بودجه‌ی دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران قابل تفکیک است (29 شهریور 92)

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: در بودجه‌بندی مربوط به دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران مشکلی به وجود نمی‌آید و مجلس هر حمایتی لازم باشد، انجام می‌دهد.


احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تصویب تفکیک دانشگاه علوم پزشکی تهران و علوم پزشکی ایران توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: بودجه‌ی اختصاص پیدا کرده مربوط به این دودانشگاه قابل تفکیک است و طبق بررسی‌های بنده بودجه این دودانشگاه در جداول بودجه‌بندی جداگانه طبقه‌بندی شده‌اند.

وی ادامه داد:‌حتی اگر این بودجه‌بندی تفکیک هم نشده بود، بودجه‌ی اختصاص یافته قابل تفکیک بود چرا که تعداد دانشجویان و کارکنان هر دو دانشگاه مشخص است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این که مشکلاتی که احتمالا در این شش ماه باقی‌مانده به پایان سال به وجود می‌آید قابل تحمل است، تصریح کرد:‌ در حال حاضر فضای پرامید بر هر دو دانشگاه حاکم شده است و ادغام این دو دانشگاه کاری بود که از ابتدا اشتباه انجام شده بود.

آریایی‌نژاد با تاکید بر این رویکرد حمایتی مجلس در موضوع انتزاع این دو دانشگاه، خاطرنشان کرد: دانشگاه تهران همیشه معتقد بوده در رتبه‌ی اول پزشکی کشور قرار داشته و دانشگاه ایران در رده‌ی چهارم یا پنجم است، باید در آینده تلاش شود تا فضای رقابتی سالم و مثبتی میان این دو صورت بگیرد.

کلمات کلیدی: دانشگاه تفکیک شده، علوم پزشکی، دانشگاه ایران، دانشگاه تهران، علوم پزشکی تهران و ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران

آمار بازدید: 268 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image