ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی ارزیابی ویژه مدارس غیردولتی در حوزه پرورشی و آموزشی در سال جدید

ارزیابی ویژه مدارس غیردولتی در حوزه پرورشی و آموزشی در سال جدید

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش با اشاره به توجه و توسعه مدارس غیردولتی گفت: کسانی که به مدارس غیر دولتی اعتقاد دارند باید برنامه‌های آن را به صورت ویژه پیگیری کنند و در توسعه و ارتقای این مدارس جدیت به خرج دهند.




به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، مرضیه گرد در جمع موسسان و کارشناسان مدارس غیر دولتی، با بیان اینکه کیفیت برنامه‌های مدارس غیر دولتی باید ملموس و قابل توجه باشد گفت: توسعه مدارس غیر دولتی بحث جدی حوزه مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش است.



وی از ارزیابی ویژه مدارس غیردولتی در حوزه پرورشی و آموزشی در سال جدید خبر داد و تصریح کرد: برای ارتقای فعالیتهای این مدارس در حوزه آموزش و فعالیتهای فرهنگی اقدامات کامل و ویژه‌ای را در نظر داریم.



گرد با تاکید بر تجمیع ایده‌ها برای بهبود شرایط مدارس و مراکز غیر دولتی افزود: باید کمیته‌ای تشکیل شود که بتواند با احصای موارد ویژه کیفیت بخشی به این مدارس، سازمان را در تحقق برنامه‌هایش یاری کند.



رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش همچنین ادامه داد: تمام اصلاحیه‌های قانونی برای توسعه کمی و کیفی مدارس و مراکز غیر دولتی فراهم شده است و مصمم هستیم از تمامی ظرفیتهای موجود در این زمینه استفاده کنیم.



وی از تشکیل کارگروه ستاد بزرگداشت مدیران و معلمان مدارس غیردولتی در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و افزود: « کارآفرینی»، «پژوهندگی»، « علاقه مندی و خلاقیت» سه ملاک انتخاب معلم یا مدیر برتر این ستاد در سطح کشور است.



گرد ظرفیت استانها را فرصت مناسب برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف مراکز غیر دولتی دانست و با اشاره به موضوع ارتباط با مجموعه های برون سازمانی گفت: مهم‌ترین بخش کار، فرهنگ سازی است و مدارس باید به الگویی مناسب در جهت رشد و پرورش خلاقیت، کارآفرینی و پژوهندگی دانش ‌آموزان تبدیل شده، به نحوی که خروجی آینده آن بتواند تغییر و تحول اساسی در جامعه ایجاد کند.



رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکتهای مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش کیفیت بخشی را در راستای جلب توسعه مشارکتها خواند و افزود: افزود: باید برای کیفیت بخشی در مدارس وقت بگذاریم تا مدارس غیر دولتی در جامعه تثبیت شوند چرا که در این صورت مردم، خود حمایت کننده این مدارس و مراکز خواهند بود.



وی بر اهمیت تربیت قرآنی دانش آموزان در مدارس تاکید و خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت هرکشوری در توجه به مفاهیم قرآنی و تفکر در تعالیم مکتب انسان ساز اسلام نهفته است و باید با همیاری اولیای مدارس و مراکز غیر دولتی بتوانیم دانش آموزان متفکر و تربیت یافته صحیح را تحویل جامعه بدهیم.

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image