ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحصیل 70 دانشجوی عراقی در دانشگاه رازی

تحصیل 70 دانشجوی عراقی در دانشگاه رازی

سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: در حال حاضر 70 دانشجوی عراقی در مقاطع تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.


دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، در این باره اظهار کرد: دانشگاه رازی کرمانشاه به واسطه قرار گرفتن در نوار مرزی ایران وظیفه جذب دانشجویان عراقی را در رشته‌های مختلف تحصیلات تکمیلی دارد.

وی ادامه داد: این برنامه از چند سال گذشته بر اساس تفاهم نامه‌های منعقده بین دانشگاه رازی و دانشگاه‌های کشور عراق آغاز شده و در حال حاضر 70 دانشجوی عراقی در مقاطع تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

اعلمی آل آقا اظهار کرد: دانشگاه رازی کارهای خوبی در زمینه ارتباطات بین الملل انجام داده که از جمله آنها می‌توان به برگزاری کنفرانس‌ها و کنگره‌های مشترک با دانشگاه‌های عراقی اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه رازی گفت: در آینده نزدیک قصد داریم با برنامه ریزی مدون تری نسبت به جذب تعداد بیشتری از دانشجویان عراقی به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: استان کرمانشاه به واسطه مرزی بودنش می‌تواند به یکی از قطب‌های جذب دانشجویان خارجی در کشور تبدیل شود.

وی در خاتمه اظهار کرد: هرچقدر دانشگاه با دیگر دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه‌های خارجی ارتباط داشته باشد، یقینا به رشد کمی و کیفی علمی و پژوهشی دانشگاه کمک قابل توجهی خواهد کرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 256 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image