ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آغاز اعزام طلاب به سرزمین وحی از 22 فروردین ماه (فروردین 91)

آغاز اعزام طلاب به سرزمین وحی از 22 فروردین ماه (فروردین 91)

آغاز اعزام طلاب به سرزمین وحی از 22 فروردین ماه

مرحله نخست اعزام کاروان های عمره شامل طلاب،‌ اساتید سطح عالی، پژوهشگران و مبلغان به سرزمین وحی از 22 فروردین‌ماه از قم، مشهد، تهران و اصفهان آغاز می شود و تا 27 فروردین ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام ملک‌دار، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه با اعلام این خبر افزود: در مرحله نخست از اعزام کاروان های عمره، 11 کاروان از طلاب،‌ اساتید سطح عالی، پژوهشگران و مبلغان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام ملک‌دار با اشاره به اعزام 5 هزار طلبه به سرزمین وحی، در سال 91،‌ در دو مرحله، خاطرنشان کرد: مرحله دوم اعزام‌ها نیز از دوم تیرماه امسال آغاز می‌شود.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه به برگزاری سه همایش برای این دوره از اعزام طلاب اشاره کرد و گفت: نخستین همایش 20 فروردین‌ماه با موضوع "آداب حضور"، با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری، عضو خبرگان رهبری و معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و لیالی، رئیس سازمان حج و زیارت، در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه گفت: همایش "بصیرت دینی در سیره نبوی(ص)" در مدینه منوره و همایش "بعثت و ظهور، شباهت‌ها" در مکه مکرمه برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی: حج ، سرزمین وحی ، اعزام طلاب ، مراسم حج

آمار بازدید: 593 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image