ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اتحادیه خوابگاه داران غیردولتی تتشکیل می شود

اتحادیه خوابگاه داران غیردولتی تتشکیل می شود

رئیس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور از فراهم شدن مقدمات ایجاد اتحادیه خوابگاه دارن غیردولتی و تنظیم قرارداد یکسان بین تمامی خوابگاه داران غیر دولتی کشور با دانشجویان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی خوابگاه داران غیردولتی کشور برگزارشد و علیرضا شوکتی رئیس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور با گرامیداشت روز 21 اردیبهشت ماه روز خوابگاه های غیردولتی گفت: پیش از این رسم براین بود که برای بررسی مشکلات خوابگاه داران استانی، مسولان خوابگاه داران غیر دولتی به استان ها اعزام شده و مساله با حضور مسولان استانی و دانشگاه ها بررسی می شد.

وی افزود: ولی این بار چون مسایلی که قرار بود مطرح شود سراسری بوده و به تمام خوابگاه داران غیردولتی در سراسر کشور مرتبط می شد، گردهمایی نمایندگان استانی خوابگاه دارن غیردولتی کشور در تهران برگزار شد .

رئیس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور افزود: شروع به کار اتحادیه خوابگاه داران غیردولتی کشور، چگونگی اختصاص تسهیلات بانکی به خوابگاه های غیردولتی، و همچنین تنظیم قرارداد یکسان بین تمامی خوابگاه داران غیردولتی کشور با دانشجویان از جمله مسایلی است که در گردهمایی خوابگاه داران غیردولتی کشور مطرح می شود.



آمار بازدید: 158 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image