ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تاکید بر اجرای قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

تاکید بر اجرای قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تصویب شده است گفت: باید سریع‌تر این قانون برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اجرا شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در همایش نخبگان و جلوه‌های خودباوری در کمیته امداد امام خمینی گفت: در حوزه توانمندسازی نخبگان قانون خوبی در مجلس داریم که تا به حال اجرایی نشده است و باید سریع‌تر این قانون اجرا شود.

وی افزود در قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان زمانی که فرد تصمیم می‌گیرد شغلی را ایجاد کند مورد حمایت دولت قرار می‌گیرد.

معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور ادامه داد: پارک فناوری پردیس نیز آمادگی تقویت مراکز رشد و توانمندسازی نخبگان را دارد، ما قطعا امکانات خود را در کمیته امداد مستقر می‌کنیم تا به صورت خاص از نخبگان تحت پوشش کمیته امداد حمایت شود.

ستاری اضافه کرد: هدف بنیاد ملی نخبگان در دوره جدید توانمندسازی است زیرا باید به نخبگان یاد بدهیم که چطور شغل ایجاد کنند و امیدواریم با همتی که در بین مدیران کمیته امداد وجود دارد بتوانیم همکاری دوجانبه‌ای در این حوزه داشته باشیم.

شایان ذکر است: صبح امروز تفاهمنامه همکاری بین معاونت علمی ریاست‌جمهوری و کمیته امداد امام خمینی منعقد شد.

آمار بازدید: 190 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image