ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ایجاد شرکت‎های دانش‎بنیان مشکلات دانشگاه آزاد لرستان را حل می‌کند

ایجاد شرکت‎های دانش‎بنیان مشکلات دانشگاه آزاد لرستان را حل می‌کند

معاون ستاد هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان گفت: دانشگاه آزاد لرستان در کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای توفیقی نداشته است.



به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، بهروز دوستی در جلسه هیئت امنای دانشگاه‎های آزاد استان، بیان کرد: پس از گذشت چهار ماه از سال متاسفانه دانشگاه آزاد لرستان در کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای توفیقی نداشته است.


وی با بیان اینکه 12 درصد از بودجه سال 93 دانشگاه لرستان از مجموع 120 میلیارد تومان بودجه این دانشگاه که رقمی معادل 15 میلیارد تومان می‎باشد باید از محل درآمدهای غیرشهریه‌ای جذب شود، ادامه داد: ایجاد شرکت‌های دانش بنیان به عنوان یکی از منابع درآمدزای غیرشهریه‌ای مورد تاکید ریاست عالیه دانشگاه آزاد است؛ از این رو هر ماه مجبور به ارائه گزارش در خصوص اقدامات صورت گرفته در این زمینه هستیم.


وی ادامه داد: مشکلی که وجود دارد این است که اگر بخواهیم جلسات هیات امنای دانشگاه آزاد لرستان را سه ماه یکبار برگزار و پیشنهادات مربوط به ایجاد شرکت‎های دانش بنیان را در این فاصله زمانی بررسی کنیم استان عقب می ماند.


معاون ستاد هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان گفت: راهکار ما برای رفع این مشکل این است که اختیار بررسی پیشنهادات مربوط به ایجاد شرکت‎های دانش بنیان با تصویت هیات امناء دانشگاه آزاد استان به کمیسیون دائمی این دانشگاه که برخی از اعضاء هیات امناء نیز جزء آن هستند واگذار شود.


دوستی تصریح کرد: برخی از مراکز استان طرح‎های خوبی را برای ایجاد شرکت‎های دانش بنیان ارائه کرده اند که امیدواریم با تسریع در تصمیم گیری در راستای ایجاد این شرکت‎ها تلاش کنیم.


انتهای پیام

آمار بازدید: 207 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image