ارتباط مستقیم با 30699 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد کرمان قهرمان مسابقات والیبال دختران دانشگاه آزاد منطقه 6 کشور شد

کرمان قهرمان مسابقات والیبال دختران دانشگاه آزاد منطقه 6 کشور شد

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گفت: تیم کرمان قهرمان مسابقات والیبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 6 کشور شد.


علیرضا ابراهیم‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: مسابقات والیبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 6 کشور به پایان رسید.

وی افزود: این مسابقات از 17 تا 20 اردیبهشت‌ماه جاری در سالن شهید عباسپور دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند خاطرنشان کرد: در مسابقات والیبال دانشجویان دختر دانشگاه‌‌های منطقه 6 کشور نمایندگانی از سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، هرمزگان و کرمان حضور داشتند.

ابراهیم‌آبادی یادآور شد: با انجام پنج بازی در رقا‌بت‌های مقدماتی این دوره از مسابقات تیم‌های خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان و کرمان به مرحله نهایی صعود کردند.

وی اضافه کرد: در دیدار رده‌بندی مسابقات والیبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه 6 کشور تیم میزبان به مصاف یزد رفت که دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند بازی را با نتیجه سه بر دو واگذار کرد و از دور رقابت‌ها خارج شد.

ابراهیم‌آبادی ادامه داد: در فینال این دوره از مسابقات تیم کرمان به دیدار سیستان و بلوچستان رفت و در یک بازی نفس‌گیر کرمان با نتیجه سه بر دو از سد حریف گذشت و قهرمانی را از آن خود کرد.

این مسئول افزود: تیم سیستان و بلوچستان به نایب قهرمانی رسید و تیم یزد در جایگاه سوم قرار گرفت.

ابراهیم‌آبادی گفت: تیم‌های والیبال دختران دانشگاه‌های آزاد اسلامی کرمان و سیستان و بلوچستان از منطقه 6 کشور به مسابقات قهرمانی کشور صعود کردند.

آمار بازدید: 245 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image