ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز به کار حوزه علوم اسلامی دانشگاه امیرکبیر از 10 مهر

آغاز به کار حوزه علوم اسلامی دانشگاه امیرکبیر از 10 مهر

مدیرحوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: کلاس های حوزه دانشجویی علوم اسلامی دانشگاه از 10 مهر ماه آغاز می شود.

حجت الاسلام جلیل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت حوزه دانشجویی علوم اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: کلاس های حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعالیت خود را از 10 مهر ماه سال جاری آغاز می کند.

وی ادامه داد: حوزه دانشجویی دانشگاه هرساله ترم بهمن ماه اقدام به پذیرش می کند و برای اینکه دانشجویان ورودی جدید با فعالیت حوزه دانشجویی علوم اسلامی دانشگاه آشنا شوند در بسته های فرهنگی که هنگام ورود به دانشگاه در اختیار آنها قرار می گیرد در مورد حوزه مذکور نیز توضیحاتی ارایه شده است.

مدیرحوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: همچنین در اردوی مشهد دانشجویان جدید الورود با فعالیت های حوزه آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه در حاضر 238 دانشجو در مقاطع مختلف مشغول تحصیل در این حوزه دانشجویی هستند افزود: حوزه دانشجویی علوم اسلامی دانشگاه در مقاطع کاردانی، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری از تمام دانشگاه ها مانند آزاد اسلامی ، پیام نور و دانشگاه های سراسری پذیرش دارد و فقط شرط آن این است که متقاضی دانشجو باشد .

وی افزود: سال های گذشته روریکرد حوزه دانشجویی دانشگاه صرفا آموزشی بوده ولی در سال جاری با توجه به منویات مقام معظم رهبری و اشاره ایشان به فرهنگ و جهاد فرهنگی رویکرد حوزه دانشگاه به آموزشی، فرهنگی و جهاد فرهنگی تغییر کرده است .

حجت الاسلام محمدی در خصوص اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اساتید از حوزه های علمیه تهران و قم برای حضور در حوزه دانشجویی دانشگاه حاضر می شوند.

آمار بازدید: 362 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image