ارتباط مستقیم با 30669 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد بدهی به پیمانکاران ندارد

دانشگاه آزاد بدهی به پیمانکاران ندارد

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طبق برنامه پیش بینی شده، تمام پروژه های بالای 50 درصد پیشرفت دانشگاه آزاد تا پایان سال افتتاح می شود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، محسن هاشمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد استان گیلان اظهار کرد: دانشگاه آزاد 10 میلیون مترمربع ساختمان و 35 میلیون مترمربع محوطه سازی دارد که از این میزان یک میلیون و 600 هزار مترمربع درحال ساخت است.

وی تعداد پروژه های دانشگاه آزاد را 700 پروژه در 450 واحد دانشگاهی در سطح کشور عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد استان گیلان 1.5 مترمکعب زمین دارد که 220 هزار مترمربع آن ساخته شده و 60 هزار مترمربع نیز با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت استان گیلان در مقایسه با پروژه های عمرانی سطح کشور، مطلوب تر است، گفت: میزان پیشرفت پروژه های عمرانی در دانشگاه آزاد کشور 50 درصد است اما در استان گیلان بیش از 60 درصد است.

هاشمی ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده پیش بینی می شود همه پروژه های بالای 50 درصد پیشرفت تا پایان سال افتتاح شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد هیچ بدهی به پیمانکاران ندارد گفت: دانشگاه آزاد با پرداخت به موقع صورتحساب پیمانکاران خوشبختانه هیچ گونه بدهی به پیمانکاران ندارد.

وی اصلی ترین دلیل بازدیدش از پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد در سطح کشور را حل مشکلات پیمانکاران و کارفرمایان و تسریع در انجام پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان 45 هزار دانشجو در 16 واحد و مرکز آموزشی دارد.

آمار بازدید: 157 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image