ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه در حوزه اقتصاد تولیدات علمی را به ثروت تبدیل کند

دانشگاه در حوزه اقتصاد تولیدات علمی را به ثروت تبدیل کند

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر گفت: دانشگاه باید در حوزه اقتصاد باایده جدید تولیدات علمی را به ثروت تبدیل کند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا -منطقه مازندران، مهرداد متانی در آیین نکوداشت مقام استاد و سالروز31 سالگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر ضمن تبریک هفته معلم روز 12 اردیبهشت را روز دانش- تعالی و دانایی دانست و گفت: تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام جایگاه والایی دارد، بطوری که قرآن کریم قلم را به عنوان نماد تعلیم و تربیت مورد قسم قرار داده است و پیامبراکرم (ص) در این باره فرمودند من شهر علم هستم و علی دروازه آن است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر اظهار داشت: شهید مطهری یک چهره دینی و اندیشمند بی نظیر است و مایه مباهات وروز معلم به نام شهید مطهری مزین شده است. شخصیتی که خود می تواند بهترین الگو برای حرفه معلمی معرفی شود.

وی با تاکید بر تحقق شعار سال گفت: اقتصاد و فرهنگ در شعار سال موضوعاتی استراتژیک هستند و عزم ملی و مدیریت جهادی راهبردهای اساسی آن به شمار می‌روند، تعهد کاری، مدیریت ایثارگرانه و نظم مولفه‌های مدیریت جهادی هستند، دانشگاه‌ها می‌توانند نقش پررنگی در تحقق شعارهای سالیانه مقام معظم رهبری داشته باشند و بر همه ما لازم است تا با تلاش خود شعار را از مرحله بیان به مرحله عمل برسانیم.

متانی ادامه داد: در حوزه فرهنگ، دانشگاه می‌تواند با تنظیم رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و انتقال مفاهیم بسیار موثر باشد و همچنین در حوزه اقتصاد با پرورش کارآفرین با طرح و ایده جدید تولیدات علمی را به ثروت تبدیل کند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود به هرم دانشجویی، اعضای هیئت علمی و فعالیتهای حوزه آموزش در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 92 توانستیم فعالیتهای چشمگیری در این حوزه داشته باشیم و امیدواریم با حضور و کمک اساتید بتوانیم رشد بسزایی در به ثمر رساندن اهداف آموزشی و پژوهشی واحد داشته باشیم و شاهد پویایی این واحد دانشگاهی باشیم.

در ادامه مهرداد ایرانی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر نیز ضمن تبریک در خصوص دستاوردهای واحد قائمشهر در حوزه آموزشی و پژوهشی، خواستار مداومت و تلاش همکاران و اساتید برای کسب افتخارات بیشتر برای این واحد شد.

درپایان مراسم حمید صالحیان، مرتضی خرمی، محمد رضا طوسی، محمد ادبی تبار‌، پیمان ولی پور، حمید رضا قربانی، روح ا.. عبدا..پور، علی باقری، علی اسماعیلی، مهرداد زارع نژاد، نفیسه اسفندیان، احترام السادات رحیمی به عنوان استادان منتخب این واحد دانشگاهی تقدیر شدند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 214 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image