ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه برنامه‌های بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم در هفته دفاع مقدس

برنامه‌های بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم در هفته دفاع مقدس

رئیس بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم برنامه‌های بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم در هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سیدجواد ساداتی‌نژاد رئیس بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم از برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.


وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت عنوان کرد: استقامت و ایستادگی ملت ایران و پیروزی در تمام عرصه‌های نبرد سخت و نرم باعث تبدیل شدن ایران اسلامی به یک الگوی موفق برای تمام ملت‌های جهان شده است.


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم افزود: استقامت و پایداری ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی ناشی از قدرت ایمان و اطاعت از ولی فقیه بود و تجربه دفاع مقدس نشان داد ملت ما در تمامی عرصه‌ها با اطاعت از ولایت فقیه و استقامت و پایداری، پیوسته پیروز و سربلند خواهد بود.


ساداتی‌نژاد تاکید کرد: خاطره استقامت و پایداری جوانان این مرز و بوم با کمترین امکانات اما با بیشترین ایمان در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، هیچ گاه از ذهن مردم مومن و مقاوم ایران زدوده نخواهد شد و یاد و خاطره هشت سال دفاع جانانه از کشور و انقلاب اسلامی ایران، پیوسته در حافظه تاریخی ایرانیان باقی خواهد ماند.


رئیس بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران جامعه دانشگاهی، گلباران مقبره شهدای گمنام در دانشگاه‌ها، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه عفاف و حجاب و برگزاری اردوهای زیارتی را از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

آمار بازدید: 417 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image