ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه های مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم در هفته دفاع مقدس

برنامه های مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم در هفته دفاع مقدس

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، جزئیات برنامه های هفته دفاع مقدس را در این وزارتخانه اعلام کرد.

سرهنگ حسین نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در آغاز هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های شهیدان، رزمندگان و ایثارگران هشت سال حماسه و شور و شعور، این هفته مبارک را حضور ملت شریف ایران اسلامی به خصوص جامعه دانشگاهی کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: دوران هشت ساله دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

وی افزود: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاهها و دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل و دستورالعمل اجرایی آن به تمام دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شد که می توان به برنامه هایی از قبیل برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه کتاب و عکس، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، فضاسازی متناسب با ایام، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران اشاره کرد.

نصیرزاده گفت: در مقوله مقابله با جنگ نرم دشمن، برنامه های متعدد و منسجمی تدارک دیده شده است. مجموعه بسیج کارکنان هم با نگاه خوشبینانه و امیدوارانه در این صحنه که رویارویی دروغ های بزرگ با واقعیت های تردید ناپذیر است وارد شده و با مهندسی فرهنگی، برنامه های گسترده ای را در مقابله و مواجهه با دشمن طرح ریزی کرده است.

به گفته فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاهها و دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله اصولی و برنامه ریزی شده با این تهاجم دشمن، مدیریت متمرکز و هدایت کننده ای را در امور فرهنگی ایجاد کرده چرا که ما اعتقاد داریم به فرموده رهبر معظم انقلاب همین فرهنگ ناب دفاع مقدس و تبلور کلمه (ما می توانیم) بود که توانست این ملت را پیشرفته، عزیز، توانا، عالم، فناور، نوآور و دارای آبروی جهانی کند.

وی افزود: قرارگاه تاکتیکی مقابله با جنگ نرم در مرکز بسیج تشکیل و کمیته های تخصصی ذیل آن شکل گرفته که در آینده ای نزدیک گزارش فعالیتهای آن را به جامعه دانشگاهی خواهم داد.

آمار بازدید: 327 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image