ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ارزیابی سیستماتیک فعالیت‌های گروه‌های آموزشی دانشگاه زنجان

ارزیابی سیستماتیک فعالیت‌های گروه‌های آموزشی دانشگاه زنجان

رئیس دانشگاه زنجان از ارزیابی سیستماتیک فعالیت‌های گروه‌های آموزشی در دانشگاه زنجان خبر داد.

خبرگزاری فارس: ارزیابی سیستماتیک فعالیت‌های گروه‌های آموزشی دانشگاه زنجان
Tweet
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی بعد ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه زنجان اظهار داشت: معلمی دارای لحظه های شیرینی است که گاهی برق چشمان دانشجویانی که مطلبی را یاد گرفته‌اند می‌تواند همه خستگی معلم را به در کند.

وی با اشاره به اینکه جهت و حرکت دانشگاه زنجان همواره به سوی تعالی بوده است، تصریح کرد: مجموعه‌ای از تکه‌های پازل باید در کنار هم قرار گیرد تا یک مجموعه به عنوان مجموعه‌ای موفق معرفی شود.

این مسئول با بیان اینکه موفقیت دانشگاه زنجان مدیون تلاش و همکاری اساتید، گروه‌های آموزشی و دانشجویان است، تصریح کرد: فعالیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه بر اساس همین تلاش‌ها صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه ارتقای وضعیت زندگی دانشجویی و ارائه خدمات رفاهی بهتر برای دانشجویان از دیگر اقدامات انجام شده است،گفت: دانشگاه پشتیبان فعالیت‌های گروه‌های مختلف دانشگاهی است.

افشارچی ارتقای کیفی آموزشی و پژوهشی دانشگاه زنجان را مدیون فعالیت‌های انجام شده از سوی همه گروه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: نظارت و پایش فعالیت‌ها برای ارتقای دانشگاه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه باید شاخص‌گذاری لازم برای سنجش حرکت‌های دانشگاه پیش‌بینی شود، بیان داشت: حرکت گروه‌های آموزشی می‌تواند در موفقیت یا عدم موفقیت یک دانشگاه تاثیرگذار باشد.

این مسئول با بیان اینکه سمت و سوی حرکت مجموعه دانشگاه باید به سوی هدف از پیش تعیین شده‌ای باشد، خاطرنشان کرد: گروه‌های آموزشی باید بر اساس اهداف تعیین شده دانشگاه به جلو حرکت کنند.

رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه فعالیت‌های دانشگاه زنجان بر مبنای فعالیت‌های گروهی است و ارتقای یک فرد در داخل گروه باید منجر به ارتقای سایر افراد باشد، یادآور شد: باید گروه‌های آموزشی در کنار هم به وظایف آموزشی خود برای ارتقای گروه تلاش کنند.

افشارچی از ارزیابی سیستماتیک فعالیت‌های گروه‌های آموزشی خبر داد و اذعان داشت: از امسال نگاه و پایش خاصی باید در دانشجویان دوره دکتری صورت گیرد.

وی برگزاری این مراسم را نخستین رونمایی از محفل جدید انتخاب اساتید، گروه‌های آموزشی و دانشکده نمونه عنوان کرد و تصریح کرد: در سال‌های آینده با رفع معایب این ارزیابی‌ها ادامه می‌یابد.

آمار بازدید: 254 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image