ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش سهمیه عمره دانشجویی

افزایش سهمیه عمره دانشجویی

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: امیدواریم سهمیه عمره دانشجویی به سهمیه دو سال قبل که 30 هزار سهمیه بود برگردانده شود، چراکه در سال گذشته 340 هزار نفر ثبت‌نام کردند و با روند کنونی 20 سال برای اعزام آنها باید وقت صرف شود.


به گزارش خبرنگار سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا فقیهی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بانک تجارت، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و سازمان حج و زیارت، افزود: مدت زمان اعزام دانشجویان حداکثر در سال جاری 10 روز بوده است و بیش از 1500 نفر در مدت حج خود قرآن را ختم کرده‌اند. 1700 نفر نیز این کار را به صورت گروهی انجام داده‌اند. علاوه بر آن بیش از 340 نفر مراسم عروسی خود را طی سفرعمره خود برگزار کردند.

وی ادامه داد: عمره دانشجویی یک حرکت ناب فرهنگی است که در آینده کشور، ثمرات آن را خواهیم دید و مقام معظم رهبری نیز به حضور جوانان در عمره نگاه ویژه‌ای دارند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم، محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت اظهار کرد: آینده کشور در دست دانشجویان است و کار ما خدمت‌رسانی به اقتصاد و فرهنگ کشور است و لازم است جوانان به زیارت بروند چراکه اعمال آنها بر سرنوشت جامعه اثرگذار است. در تلاش برای فراهم کردن تسهیلاتی هستیم که دانشجویان به راحتی بتوانند به سفر عمره بروند.

وی در ادامه گفت: لازم است همه سازمان‌ها کمک کنند و مکان‌هایی را برای دانشجویان مخترع فراهم کنند و امکانات لازم را در اختیار آنان قرار دهند. چراکه دانشجویان پس از اختراع برای تست وسیله ساخته شده خود مکان و منابع مالی ندارند و بر ما واجب است که به آنان کمک کنیم. در این جهت باید ماشین‌آلات و مواد در اختیار آنها قرار دهیم و پس از تولید اختراعشان از آنها پس بگیریم. این کار در نهایت به سود اقتصاد و تولید کشور است.

مدیرعامل بانک تجارت تصریح کرد: لازم است با یکدیگر تفاهم داشته باشیم و همدیگر را تخریب نکنیم چراکه در صورت یکی شدن همه دنیا از ما الگو می‌گیرند.

مقدم با اشاره به جلسه خود با معاونت وزارت ارشاد گفت: در این جلسه صحبت‌هایی در زمینه قرار دادن همه امکانات کاری برای خبرنگاران صحبت‌هایی انجام داده‌ایم. علاوه بر آن امیدواریم که امکاناتی برای حضور خبرنگاران حوزه حج و زیارت در عمره فراهم شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 246 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image