ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه زندگی معلم باید همراه با آرامش سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشد

زندگی معلم باید همراه با آرامش سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشد

رییس دانشگاه شهیدچمران اهواز گفت: در جامعه، معلم به‌ صورت لفظی اکرام می‌شود؛ اما در عمل این تکریم به‌ نحو شایسته تحقق نمی‌یابد.


به گزارش خبرنگار سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خوزستان، دکترمحمد رعایایی در مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از اساتید بازنشسته دانشگاه شهید چمران اهواز که امروز 15 اردیبهشت در آمفی‌تئاتر شهیدمطهری دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، با بیان این‌که نقش معلم در جامعه بیش از آن است که در تبلیغات و مراسم‌های رسمی بیان می‌شود، اظهارکرد: خمیرمایه هر انسانی در سه محیط خانه، جامعه و مدرسه یا دانشگاه شکل می‌گیرد و خانواده‌ها از مدرسه و دانشگاه توقع بیشتری دارند، زیرا بار مسئولیت تربیت نسل جوان برعهده معلم‌ها است.

وی با تأکید بر این‌که باید تمهیداتی اندیشیده شود که زندگی معلم همراه با آرامش سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشد، افزود: اگر مشکلات اقتصادی این قشر رفع شود می‌توان ادعا کرد که روز معلم گرامی داشته شده‌است.

رعایایی یادآور شد: در آغاز مسئولیت خود سعی کرده‌ام به مسائل رفاهی استادان در سطح استان توجه شود و با تأمین خودرو و مسکن اعضای هیأت‌علمی جوان و افراد با سابقه، بخشی از مشکلات آن‌ها رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا در پایان این مراسم از دکتر سیدعباس طباطبایی و دکتر مهدی قمشی تجلیل شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 156 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image