ارتباط مستقیم با 30740 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه‌اندازی دانشکده باستان‌شناسی در دانشگاه شهیدچمران

راه‌اندازی دانشکده باستان‌شناسی در دانشگاه شهیدچمران

معاون آموزشی‌ و تحصیلات‌تکمیلی دانشگاه شهیدچمران اهواز از اخذ مجوز راه‌اندازی دانشکده باستان‌شناسی در این دانشگاه خبر داد و گفت: کارهای اجرایی تأسیس این دانشکده در حال انجام است.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خوزستان، دکتر سیدمحمود کاشفی‌پور در مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از اساتید بازنشسته دانشگاه شهیدچمران اهواز که امروز 15 اردیبهشت، در آمفی‌تئاتر شهیدمطهری دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، با بیان این‌که دانشگاه شهیدچمران تاکنون 13 استاد نمونه کشوری داشته‌است، اظهار کرد: اخیرأ بین دانشگاه‌های کشور رتبه دهم از نظر تعداد اساتید نمونه به دانشگاه شهیدچمران اختصاص یافت که مایه افتخار است.

وی همچنین از اخذ مجوز راه‌اندازی دانشکده باستان‌شناسی در این دانشگاه خبرداد و تصریح کرد: کارهای اجرایی تأسیس این دانشکده در حال انجام است. در سال 92 این دانشگاه با 13 دانشکده و 53 گروه آموزشی فعالیت کرده است؛ همچنین در این سال 38 رشته‌ جدید به رشته‌های موجود دانشگاه اضافه شد. در حال حاضر تعداد دانشجویان دانشگاه به بیش از 16 هزار نفر رسیده‌ است.

کاشفی‌پور با اعلام این‌که آیین‌نامه‌ای برای پردیس بین‌الملل دانشگاه در حال تدوین است، افزود: به موجب این آیین‌نامه، شورای پردیس تشکیل خواهد شد و آمار اعضای هیأت‌علمی جذب شده در سال گذشته، 38 نفر، افراد بازنشسته یک نفر و هیأت علمی فعال 533 نفر است. همچنین 55 نفر بر اساس آیین‌نامه تغییر مرتبه هیأت‌علمی در این سال ارتقاء یافتند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 266 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image