ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی راه‌اندازی 4 دانشکده جدید توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز (21 مرداد 92)

راه‌اندازی 4 دانشکده جدید توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز (21 مرداد 92)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دریافت مجوز راه‌اندازی و پذیرش دانشجو در 4 دانشکده جدید توسط این دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، محمدهادی ایمانیه اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید موفق شدیم که مجوزهای لازم را برای راه‌اندازی دانشکده در شهرستان‌های داراب، اقلید و ارسنجان و همچنین جدا کردن دانشکده تغذیه از دانشکده بهداشت، به عنوان دانشکده‌ای مستقل کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید در این دانشکده‌ها دانشجو پذیرش می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر مجوز جدا شدن دانشکده تغذیه را از بهداشت دریافت کرده‌ایم و امیدواریم که تا پایان سال بتوانیم از نظر سخت‌افزاری نیز زمینه مستقل شدن این دو دانشکده را فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: علاوه بر این دانشکده‌های آباده، لامرد و ممسنی نیز به عنوان دانشکده‌های جدید به تربیت دانشجو می‌پردازند و همچنین لار و گراش نیز به دانشکده علوم پزشکی تبدیل شده‌اند که می‌توان گفت مستقل شده‌اند و ان نیز زیرمجموعه آن‌ها است.

ایمانیه ادامه داد: با توجه به در نظر گرفتن رتبه‌های کشوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌توان ادعا کرد که این دانشگاه از مراکز مطرح کشور است و بر این اساس علاقمندیم که به داوطلبان توانمندی‌های موجود خود را ارائه دهیم.

وی گفت: در سالن غدیر دانشکده توانبخشی شیراز شرایطی فراهم شد تا داوطلبان ورود به دانشگاه، دیروز و امروز با توانمندی‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی شیراز آشنا شوند.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اخبار جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشکده جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علوم پزشکی

آمار بازدید: 468 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image