ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی بازسازی فضاهای فیزیکی فرسوده دانشکده پزشکی تهران در سال جاری

بازسازی فضاهای فیزیکی فرسوده دانشکده پزشکی تهران در سال جاری

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، فرسودگی فضاهای فیزیکی و تجهیزات را مهمترین چالش موجود در این دانشکده عنوان کرد و گفت: امروزه بیش از 80 درصد فضاهای فیزیکی این دانشکده و 16 بیمارستان تحت پوشش آن فرسوده هستند و با وجود اینکه بودجه لازم برای بازسازی این فضاها را در اختیار نداریم اما باید به هر نحوی که وجود دارد منابع مالی آن را فراهم و بازسازی را از همین امسال آغاز کنیم.


دکتر امیر حسین امامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مهم ترین چالش‌های دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد و افزود: بحث به روز کردن تجهیزات پزشکی مهم ترین چالشی است که در حال حاضر در دانشکده پزشکی با آن مواجه هستیم. در واقع این تجهیزات در گروه های علوم پایه، آموزشی و بالینی استفاده آموزشی و پژوهشی دارند و نباید فرسودگی و یا قدیمی بودن آن لطمه ای به پیشرفت دانشجویان و کیفیت برنامه های دانشکده وارد کند.

وی در ادامه قدیمی بودن و فرسودگی را از دیگر دغدغه ها و چالش های پیش رو در دانشکده پزشکی این دانشگاه عنوان کرد و گفت: دانشکده پزشکی بیش از 80 سال قدمت دارد و متاسفانه امروزه بیش از 80 درصد فضاهای فیزیکی این دانشکده و 16 بیمارستان تحت پوشش آن، فرسوده هستند بنابراین لازم است یک عزم جدی برای بازسازی این فضاها در دانشگاه و همچنین دانشکده فراهم شود که تلاش می کنیم این برنامه از سال جاری آغاز شود.

دکتر امامی با بیان اینکه بودجه های فعلی دانشکده پزشکی پاسخگوی نیازها و بازسازی فضای فیزیکی آن نیست، افزود: اگر بودجه ای وجود داشت این کار در سال های گذشته انجام می گرفت اما به هر صورت اگر بخواهیم دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان یک افتخار برای کشور باقی بماند باید منابع مالی این بازسازی به هر شکلی و هر نحوی که لازم است تامین شود.

رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: بالا بردن سطح کیفی آموزش پزشکی نیز یکی دیگر از برنامه های ما در دانشکده پزشکی خواهد بود و در واقع اگر سطح تعهدات حرفه ای در دانشکده بالا برود بصورت خود به خود کیفیت آموزش نیز بهتر خواهد شد و خدمات درمانی خوبی در اختیار مردم قرار می گیرد.

دکتر امامی در پایان در خصوص برنامه آنها برای راه اندازی رشته جدید در دانشکده نیز گفت: همواره تلاش می‌شود آخرین دانش و رشته هایی که در دنیا وجود دارد در این دانشکده نیز وجود داشته باشد.

آمار بازدید: 255 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image