ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه‎ها خاکریز نخست در تحقق فرهنگ انقلابی هستند

دانشگاه‎ها خاکریز نخست در تحقق فرهنگ انقلابی هستند

رئیس دانشگاه پیام‎نور لرستان با اشاره به نقش بارز فرهنگ در جامعه اظهار کرد: دانشگاه‎ها به عنوان متولی فرهنگ باید در خدمت فرهنگ و اقتصاد باشند و در تنحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده، نقش مهمی را ایفا کنند.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، محمدرضا جعفری اظهار کرد: دانشگاه‎ها به عنوان یکی از بزرگترین دستگاه‎های فرهنگی کشور در تحقق شعار سال نقش ویژه‎ای دارند و دانشگاه پیام نور نیز تمام سعی خود را برای تحقق اهداف شعار امسال به کار می‎گیرد.

وی بیان کرد: دانشگاه‎ها خاکریز نخست در تحقق فرهنگ انقلابی هستند و باید شعار سال را تئوریزه کنند و در اختیار بقیه دستگاه‎ها بگذارند تا با قدرت در راستای تحقق شعار سال گام برداشته شود.

جعفری افزود: با نهادینه کردن فرهنگ انقلابی می‎توانیم تغییرات زیادی در جامعه ایجاد کنیم و دانشگاه‎ها با گفتمان‎سازی فرهنگی مهم‎ترین نقش را باید ایفا کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان تصریح کرد: باید از فضای تک بعدی آموزش که در دانشگاه‎های کشور حکمفرماست به فضایی چند بعدی که از رسالت‎های دانشگاه‌ها و دیگر موسسات و ادارات آموزشی است رسید و در ابعادی دیگر چون فرهنگ نیز اقداماتی صورت گیرد.

دبیر هم‎اندیشی اساتید دانشگاه پیام‎نور لرستان گفت: اهمیت موضوع اقتصاد و فرهنگ در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیدند به قدری است که همه ما در هر جایگاه و در هر نقطه میهن اسلامی، مسئول هستیم که در جهت تحقق این شعار هدفمند گام برداریم.

وی اظهار کرد: شعار سال در بعد اقتصاد و فرهنگ تحقق نخواهد یافت مگر با رعایت تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص عزم ملی و مدیریت جهادی مدیران نظام، از این رو در همین راستا باید مسئولان و مدیران با سرلوحه قرار دادن شعار سال از هیچ کوششی فرو گذار نباشند تا شاهد تحقق آن باشیم.

انتهای پیام

آمار بازدید: 316 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image