ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی واکنش دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی به افزایش 25درصدی شهریه‌ها

واکنش دبیرکل اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی به افزایش 25درصدی شهریه‌ها

دبیرکل اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی با اعلام افزایش 25 درصدی شهریه‌های دانشگاه‌های غیر انتفاعی گفت: افزایش شهریه‌های دانشگاه‌های غیر انتفاعی برای تمام ورودی‌ها و در تمام مقاطع تحصیلی از مهرماه 93، 25 درصد در شهریه ثابت و 25 درصد در شهریه متغیر اعمال خواهد شد.


علی آهون‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: اتحادیه در گذشته از وزارت علوم درخواست افزایش حدود 20 درصدی شهریه‌ها را داشته البته برای مقطع کارشناسی ارشد به دلیل بالا بودن هزینه‌های پایان نامه‌ها درخواست بیشتری ارائه شده بود.

وی افزایش 25 درصدی شهریه‌ها را مناسب اعلام کرد و گفت: علیرغم گرانی و افزایش هزینه‌ها، اگر بیشتر از این درخواست افزایش شهریه داشته باشیم مزیت موسسات غیر انتفاعی نسبت به دانشگاه آزاد از بین می‌رود. در حال حاضر دانشگاه آزاد دو برابر موسسات غیر انتفاعی شهریه دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه درخواست اصلی اتحادیه از وزارت علوم پر کردن ظرفیت دانشگاه‌هاست تا بالا بردن شهریه، گفت: دانشگاه پیام نور بر اساس اساسنامه‌اش نباید دانشجوی حضوری بگیرد اما اکنون 60 درصد دانشجویان کنکوری به دانشگاه پیام نور فرستاده می‌شوند و این باعث شده تا ظرفیت موسسات غیر انتفاعی خالی باشد.

آهون منش افزود: امیدواریم با برگزاری جلسات کمیته ساماندهی موسسات غیر انتفاعی به یک نتیجه درستی در این زمینه برسیم البته مجلس شورای اسلامی نیز طرحی را تحت عنوان همین نام دنبال می‌کند که البته در ابتدای راه است.

آمار بازدید: 313 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image