ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در تحقق شعار سال دارند

دانشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در تحقق شعار سال دارند

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی اظهارکرد: با نگاهی عمیق و دقیق به بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی ایشان و توجه به نامگذاری سال تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، می توان فهمید که دانشگاه‌ها نقش بسزا و مهمی در راه تحقق این شعار دارند.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه آذربایجان شرقی، مجید واحدی، در جلسه معارفه معاونان جدید دانشگاه پیام نور تبریز، با بیان اینکه کسانی که به عنوان خادم مردم و ملت درعرصه‌های گوناگون قبول مسئولیت می‌کنند، وظیفه‌ای بس سنگین و دشوار در راه تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب دارند، گفت: وظیفه دانشگاه برای عملی شدن شعار سال محقق نمی‌شود مگر با همدلی و تلاش همگانی در تمامی قسمتهای دانشگاه و در این میان دانشگاه پیام نور استان با توجه به تعداد بالای دانشجویی و نقش و جایگاه استانی آن باید بیش از پیش فعالیت کند.

وی با تاکید بر توجه ویژه به مسائل رفاهی و اداری مربوط به کارکنان و اساتید، افزود: در سال گذشته با تلاش و زحمات همه همکاران اجرائی برای اولین بار تمامی مطالبات مربوط به اساتید و کارکنان در تمامی مراکز و واحدها تا پایان سال تسویه شد و تلاش می کنیم در سال جاری با توجه ویژه به امر تکریم ارباب رجوع و مطالبات رفاهی و اداری کارکنان در راه توسعه و پیشرفت مراکز و واحدهای مختلف استان گام برداریم.

مسعودی نیا، رئیس اداره حراست دانشگاه پیام نور استان گفت: درهمه کارها شرط موفقیت و رسیدن به هدف ، توکل به خدا و شروع کار با نام و یاد اوست،چرا که هرکاری اگر چنانچه بدون نام و یاد خدای مهربان و بدون توکل به خدا شروع شده و انجام پذیرد یقینا و مطمئنا به سرانجام نخواهد رسید .

وی با بیان حدیثی از امیرالمومنین علی ( ع )، افزود: چنانچه در انجام امورات خود بتوانیم با افراد صالح مشورت کنیم حتما پیشرفت و تعالی در آن کار خواهیم داشت .

مسعودی نیا با تاکید بر مساله نظم و انضباط کاری از کلیه همکاران خواست تا در ایجاد محیطی شاداب و پویا در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشگاه پیام نور بیش از پیش فعالیت کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 235 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image