ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور رایزنی برای تایید مدارک دانشگاه پیام نور در دانشگاههای ترکیه (اسفند 90)

رایزنی برای تایید مدارک دانشگاه پیام نور در دانشگاههای ترکیه (اسفند 90)

رایزنی برای تایید مدارک دانشگاه پیام نور در دانشگاههای ترکیه

در دیدار قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با سفیر جمهوری ترکیه در تهران، درباره تایید مدارک دانشگاه پیام نور در دانشگاههای ترکیه رایزنی شد.
به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان قربانی در این دیدار، در سخنانی با اشاره به توانمندیها و قابلیتهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف علمی، تحقیقاتی و فناوری، رتبه چشمگیر تولید علم کشورمان را در سطح منطقه و جهان یادآور شد و این همکاری ها را زمینه ساز وحدت و توسعه همکاری ها در سایر زمینه ها دانست.

اجرای برنامه های کمیته مشترک علمی و آموزشی ایران و ترکیه، ارزیابی مدارک تحصیلی دانشگاههای ایران و ترکیه از جمله تایید مدارک صادره از دانشگاه پیام نور، تشکیل دانشگاه مشترک ایران و ترکیه، راه اندازی رشته زبان ترکی استانبولی و کرسی ترکیه شناسی در دانشگاه تهران از موارد مطرح شده در این دیدار بود.

به گزارش مهر، مدارک مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور به علت مجازی بود اکثر مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه در کشور ترکیه مورد تایید نیست.
کلمات کلیدی: دانشگاه پیام نور ، مدرک پیام نور ، تایید مدرک پیام نور ، دانشگاههای ترکیه ، تایید ترکیه ، پیام نور ، اعتبار مدرک





آمار بازدید: 1146 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image