ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد در حال تبدیل شدن به دانشگاهی کارآفرین است

دانشگاه آزاد در حال تبدیل شدن به دانشگاهی کارآفرین است

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حال گذر از یک دانشگاه آموزشی-پژوهشی و تبدیل شدن به دانشگاهی کارآفرین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نو آوران، گفت: حضور جوانان با دستاوردهای بسیار ارزشمندشان در این جشنواره گواهی است بر سخن امام خمینی(ره) که فرمودند "ما می توانیم".

وی افزود: حضور جوان در این جشنواره نشان دهنده اعتماد به نفس، خلاقیت و امید به ایجاد یک کشور پیشرفته است. تمام کسانی که در این جشنواره شرکت کرده اند به اعتقاد من برنده هستند و جوایزی که به برخی از شرکت کنندگان تعلق می گیرد نمادین است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اضافه کرد: از نظر من برنده واقعی کسی است که از این مرحله به بعد بتواند نتایج خلاقیت و نو آوری خود را به مرحله تجاری سازی برساند تا نیازهای کشور و جامعه جهانی را در اثر خلاقیت و نو آوری خود مرتفع سازد.

واشقانی فراهانی با بیان این که امروز دانشگاه های کارآفرین در سطح دنیا، دانشگاه های برتر شناخته می شوند، افزود: هدف ما در این برهه از فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی، گذر از یک دانشگاه آموزشی –پژوهشی و تبدیل شدن به دانشگاهی کارآفرین است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طبق سند چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی در دهه پنجم از فعالیت خود باید به دانشگاهی فن آفرین تبدیل شود.

آمار بازدید: 173 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image