ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه‌اندازی بازار تجاری‌سازی ایده‌ها در دانشگاه امیرکبیر

راه‌اندازی بازار تجاری‌سازی ایده‌ها در دانشگاه امیرکبیر

مدیرکل اداره انجمن‌های علمی و امور المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری ایده بازار در این دانشگاه خبر داد و گفت: بازار تجاری‌سازی ایده‌ها نیمه اول امسال در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مالک نادری مدیرکل اداره انجمن‌های علمی و امور المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری ایده بازار در این دانشگاه خبر داد و گفت: این رویداد نیمه اول امسال به صورت ملی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود که زمان ثبت‌نام نیز تا 15 اردیبهشت ماه تمدید شده است.

وی افزود: ایده بازار رویدادی است که در زمینه یک سوال خاص ایده ‌ها جمع آوری می‌شود و پس از طی فرآیند دقیق و کارشناسی شده تعدادی از ایده­‌ها غربال شده و به مرحله نهایی راه می‌یابد.

وی تصریح کرد: در این رویداد سوال « ایده شما برای راه اندازی یک کسب و کار سودآور و پایدار با ویژگی‌های ذیل چیست؟» با محورهای حداکثر در مدت دو سال بازگشت سرمایه داشته باشد و در سال سوم حداقل 50 میلیون تومان سود خالص برای سرمایه گذار ایجاد کند؛ مطرح می‌شود و ایده‌های ارائه شده باید بتوانند به این سوال پاسخ دهند.

مدیرکل اداره انجمن‌های علمی و امور المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: پس از بررسی ایده‌های ارائه شده به رویداد ایده بازار تعداد 7 تا 10 ایده انتخاب می‌شوند و به مرحله نهایی راه می‌یابند که در این مرحله افراد در 6 دقیقه مهلت دارند ایده‌های خود را ارائه کنند و تماشاگران نیز مهلت دارند حدود 6 دقیقه در زمینه ایده‌ها سوالات خود را مطرح کنند.

وی اضافه کرد: بعد از این مراحل سرمایه گذاران، صنعت گران و اعضای هیات علمی نیز مهلت دارند در 8 دقیقه سوالات خود را در زمینه ایده ارائه شده مطرح کنند.

نادری گفت: هدف از برگزاری رویداد ایده بازار آماده سازی بستری برای افزایش توانایی و روحیه کارآفرینی و ایده­پردازی دانشجویان و ارتباط موثر و شفاف میان دانشجویان و صاحبان صنعت و سرمایه است.

وی با بیان اینکه ایده بازار بستری را فراهم می‌کند تا افراد بتوانند ایده‌های خود را به سرمایه گذاران و صنعتگران در حوزه‌های مختلف ارائه کنند، افزود: رویداد ایده بازار یک رویداد ملی است و تمامی دانشگاهیان، سرمایه گذاران بخش خصوصی که فعال در حوزه فناوری هستند، شرکت‌های دانش بنیان و افراد حقیقی و حقوقی دارای ایده می‌توانند شرکت کنند.

مدیرکل اداره انجمن‌های علمی و امور المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه جوایز ایده بازار گفت: به نفر اول این رویداد مبلغ 2 میلیون تومان، نفر دوم مبلغ 1.5 میلیون تومان و نفر سوم مبلغ یک میلیون تومان جایزه اهدا می‌شود. همچنین به افراد برگزیده این رویداد مبلغ 5 میلیون تومان به عنوان حمایت از اجرای ایده نیز اختصاص می‌یابد.

شایان ذکر است، علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در رویداد ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر می‌توانند به نشانی اینترنتی ideasbazaar.ir مراجعه کنند.

آمار بازدید: 178 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image