ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آغاز عملیات اجرایی مجتمع کلاس‌های آموزشی و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر (28 آبان 91)

آغاز عملیات اجرایی مجتمع کلاس‌های آموزشی و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر (28 آبان 91)

عملیات اجرایی مجتمع کلاس‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دانشکده بهداشت در سایت پردیس این دانشگاه، با حضور وزیر بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی آغاز شد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، عملیات اجرایی مجتمع کلاس‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در زمینی به مساحت 2550 مترمربع و با اعتباری بیش از 30 هزار میلیون ریال در سایت پردیس دانشگاه ساخته می‌شود.


بر اساس این گزارش، امروز همچنین با حضور وزیر بهداشت و مسئولین دانشگاه مجتمع ورزشی شهدای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سایت پردیس به بهره‌برداری رسید. این مجتمع فرهنگی ورزشی با زیربنای 2355 مترمربع و با اعتبار 17 میلیارد ریال در مدت یک سال ساخته شده است.


بر اساس این گزارش، این مجتمع دارای سالن‌های اصلی فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، تیراندازی، تنیس روی میز، شطرنج، سالن بدنسازی، دارت و مجموعه اداری و محوطه اطراف می‌باشد. همچنین یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توسط وزیر بهداشت و تنی چند از مسئولان استانی رونمایی شد.


به گزارش ایسنا، در تابلوی یادمان شهدای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصاویر هفت شهید این دانشگاه به نام شهیدان میگلی‌نژاد، اردشیری، احمدی، چاهشوری، ملک‌زاده، حیدری و اعمایی، در طرحی زیبا از جنس چاپ دیجیتال بر روی سرامیک به همراه تابلوی دیجیتالی حاوی پیام‌های متحرک درخصوص شهدا به نمایش گذاشته شده است.


کلمات کلیدی: مجتمع کلاس‌های آموزشی، دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، علوم پزشکی

آمار بازدید: 362 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image