ارتباط مستقیم با 30605 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راهیابی 50 طرح در 8 گروه تخصصی به داوری بنیاد ملی نخبگان

راهیابی 50 طرح در 8 گروه تخصصی به داوری بنیاد ملی نخبگان

رئیس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات فارس گفت: 50 طرح نخبگان در چهارمین جشنواره بین‌المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران در هشت گروه تخصصی انتخاب شده و به داوری بنیاد ملی نخبگان راه پیدا می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدکاظم کاوه ‌پیشقدم پیش از ظهر امروز در چهارمین جشنواره بین‌المللی مخترعان، مبتکران و نوآوران که در مجموعه رفاهی پیام مخابرات فارس برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره با همت دانشگاه آزاد اسلامی و میزبانی دانشگاه علوم و تحقیقات فارس و همکاری بنیاد ملی نخبگان و دیگر نهادها در حال برگزاری است.

وی افزود: در این جشنواره میزبان مخترعان و مبتکران از 16 کشور هستیم که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

پیشقدم تصریح کرد: یکی از اهداف این جشنواره تبادل نظر و تجربیات با کشورهای دیگر است چراکه اعتقاد داریم برای تولید علم باید گام‌های بلندی برداشته شود و از دیگر اهداف این جشنواره تجاری‌سازی این اختراعات است.

وی ادامه داد: این جشنواره ماحصل یک سال فعالیت است که از 650 طرح ارسال شده به جشنواره 154 طرح به جشنواره راه پیدا کرد و در نهایت 50 طرح در هشت گروه تخصصی داوری انتخاب می‌شود و به داوری بنیاد ملی نخبگان راه پیدا می‌کنند.

این مقام مسئول افزود: امید است که با برگزاری این جشنواره‌ها بتوانیم به سمت تبدیل علم به ثروت برویم.

وی گفت: تعداد طرح‎های خارجی که به جشنواره ارسال شد 85 طرح بود که از این تعداد 40 طرح انتخاب شد که در این جشنواره ارائه خواهد شد.

در ادامه این آیین نماینده تا‌م‌الاختیار رئیس این دانشگاه در فارس، بوشهر و کهکیلویه‌ و بویراحمد ابراز داشت: اصل مهم و اساسی ایمان و عشق به خداوند و صبر در برابر مشکلات است همان‌طور که در 30 سال پیش برای سرمایه‌گذاری در این دانشگاه با مشکلاتی روبه‌رو بودیم که امروز برطرف شده است.

کریم زارع بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امروز توانسته است در سطح بین‌المللی فعالیت و با دانشگاه‌های دیگر در خارج از کشور ارتباط برقرار کند.

وی گفت: کمک 200 میلیون تومانی بنیاد ملی نخبگان به باشگاه پژوهشگران جوان جای خوشحالی دارد که امیدواریم بتوانیم شاهد پیشرفت روزافزون ایرانیان باشیم.

زارع اضافه کرد: تخت‌جمشید در 2 هزار و 500 سال پیش ساخته شده که این کار نه تنها از افتخارات ایرانیان است بلکه افتخار بشریت و انسانیت است.

وی تصریح کرد: هر انسانی که حرف برای گفتن داشته باشد در تاریخ نامش خواهد ماند بنابراین مخترعان نیز نامشان ماندگار خواهد شد.

آمار بازدید: 195 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image