ارتباط مستقیم با 30562 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور شمار دروس خودخوان دانشگاه پیام‌نور کاهش می‌یابد

شمار دروس خودخوان دانشگاه پیام‌نور کاهش می‌یابد

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: طبق برنامه ریزی قانونمند دانشگاه، تعداد دروس خودخوان به حداقل ممکن خواهد رسید مخصوصا دروسی مانند آمار که نیاز به حل مساله دارند.


ابوالفضل فراهانی در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آموزش‌های فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد را شیوه موفقی دانست و گفت: اعتقاد داریم شیوه فراگیر یکی از شیوه‌های توانمندی است که می‌تواند کسانی که آمادگی تحصیل را دارند، ممیزی کنند و به همین جهت از آزمون سراسری موفق‌تر است.

وی با بیان اینکه فرقی بین اعتبار مدرک تحصیلی دانشجویان ورودی کنکور سراسری و فراگیر نیست، از حذف رشته های بدون پایان نامه کارشماسی ارشد دوره های فراگیر خبر داد و گفت: در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پذیرش دانشجوی آموزش محور یا بدون پایان‌نامه حذف شده است البته این تصمیم مشمول دوره های گذشته نمی‌شود و در تحصیل این دانشجویان خللی ایجاد نخواهد شد.

فراهانی پایان تاکید کرد: یکی از ماموریت‌های سه‌گانه دانشگاه پیام نور، ارتقای جایگاه فرهنگی جامعه است. دانشگاه پیام نور به علت گستردگی‌اش نقش بی‌بدیلی در ارتقای جایگاه فرهنگی جامعه دارد. دانشگاه پیام نور با توانمندی که در پذیرش دانشجویان بومی دارد، ساده‌ترین و کم مساله‌ترین دانشگاه است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 192 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image