ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری راه‌اندازی 3 دوره دکترای تخصصی در پیام نور ارومیه و خوی

راه‌اندازی 3 دوره دکترای تخصصی در پیام نور ارومیه و خوی

رئیس دانشگاه پیامم نور آذربایجان غربی از راه‌اندازی سه دوره دکترا در دانشگاه‌های پیام نور ارومیه و خوی خبر داد.


علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ر ارومیه اظهار داشت: خط مشی اساسی دانشگاه پیام نور برای امسال، گسترش تحصیلات تکمیلی است.

وی ضمن تأکید بر اهمیت توسعه و گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در واحدهای زیر مجموعه پیام نور استان در طول امسال، گفت: هم‌اکنون 13 رشته دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد در مراکز دانشگاهی پیام نور استان ارائه می‌شود که در نظر داریم تعداد این رشته‌ها را نیز افزایش دهیم.

ظهری همچنین از پذیرش دانشجو در سه دوره دکترای تخصصی، در رشته‌های ادبیات فارسی و شیمی محض و آلی در طول امسال خبر داد و افزود: پذیرش دانشجو برای این دوره‌ها در مراکز ارومیه و خوی صورت خواهد گرفت.

وی بر لزوم ارتقای سطح کیفی آموزش‌های ارائه شده به دانشجویان، به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی اشاره و تصریح کرد: در این میان لازم است تا زیرساخت‌های انسانی و تجهیزاتی مراکز دانشگاهی نیز مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه پیامم نور آذربایجان غربی همچنین در این راستا بر اهمیت توجه به شاخصه‌های آموزشی و امکانات لازم در زمینه یادگیری عمیق علوم ارائه شده تأکید کرد و افزود: در این راستا باید امکانات کارگاهی و آموزشی مورد توجه ویژه قرار گیرند تا شاهد ارتقای بیش از پیش سطح علمی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در سال‌های آینده شد.

ظهری خاطرنشان کرد: صرف پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف و رشته‌های دانشگاهی متعدد هدف ما در توسعه راهبردی رشته‌های دانشگاهی نبوده و باید برای ارتقای سطح کیفی آموزش‌های ارائه شده به دانشجویان نیز گام‌های بلندی برداشته شود.

آمار بازدید: 387 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image