ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان

پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان

کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان از پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره دکتری خبر داد.


راضیه قجاوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار «صنفی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، گفت:‌ دستوالعمل پذیرش بدون آزمون ورودی دانشجویان (دانش‌آموختگان) ممتاز کارشناسی‌ارشد در دوره دکترا در کمیته برنامه ریزی تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان تصویب شد و بر اساس آن دانشجویان ممتاز می‌توانند بدون آزمون وارد مقطع دکترا شوند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فقط دانشگاه صنعتی اصفهان پذیرش بدون کنکور دانشجویان ممتاز کارشناسی ارشد را دارد، گفت: خیر اکثر دانشگاه‌های دولتی اعم از دانشگاه شریف، امیرکبیر و یزد و... می‌توانند این پذیرش را داشته باشند.

قجاوند در پاسخ به این سئوال که دانشجویان ممتاز باید چه شرایطی را داشته باشند تا بتوانند بدون آزمون وارد مقطع دکترا شوند، اضافه کرد: باید نمره پایان نامه دانشجویان 18 به بالا باشد و یا معدل دروس این دانشجویان حداقل 16 باشد.

وی با بیان اینکه دانشجویان با معدل بالا و با فعالیت های پژوهشی که انجام داده‌اند می‌توانند بدون کنکور وارد مقطع دکترا شوند، تصریح کرد: نداشتن استرس کنکور یکی از مزایای پذیرش بدون آزمون است و پیش‌بینی می‌کنیم که دانشجویان از این طرح به خوبی استقبال کنند.

آمار بازدید: 422 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ایمان شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۱

وارد مقطع دکتری شدن هر روز داره آسون تر می شه ! یکی نیست به اینا بگه اگر این دانشجویان قوی بودن، تو آزمون دکتری قبول می شدن، پس بدون آزمون دیگه چییه ؟