ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار یادمان خلبانان ارتشی شهید قم ساخته می‌شود

یادمان خلبانان ارتشی شهید قم ساخته می‌شود

دبیر ستاد بزرگداشت روز ارتش با اعلام برنامه‌های گرامیداشت این روز در قم، گفت: با هماهنگی شهرداری دریکی از نقاط اصلی شهر به یاد خلبانان شهید قم یادمانی ساخته می‌شود.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، سرهنگ احمد حسینی روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران در آستانه روز ارتش افزود: دراین رابطه یکی از هواپیماهای جنگی از رده خارج شده نیز درکنار این یادمان مستقر خواهد شد.

وی نامگذاری یکی از میادین و خیابان‌های شهر قم به نام شهدای ارتش را نیز از دیگر برنامه های ستاد برشمرد.

وی درادامه به تشریح برنامه های گرامیداشت روز ارتش درقم پرداخت و گفت: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، بیش از 20 برنامه متنوع در روز ارتش در استان قم برگزار می شود.

حسینی، عطرافشانی مزارهای شهدا در عصر پنجشنبه 28 فروردین ماه توسط نیروهای ارتش را از برنامه این ستاد در سطح استان نام برد و ادامه داد: روز جمعه 29 فروردین امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از خطبه های نماز جمعه قم سخنرانی خواهد کرد و یگانهای ارتش در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه قم حاضر می‌شوند. همزمان، فرماندهان یگان‌های ارتش در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرهای استان به ارائه گزارشی از عملکرد ارتش در استان و بیان جانفشانی‌های نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس خواهند پرداخت.

وی پیاده روی و صعود به ارتفاعات برف انبار فردو در هفته آینده، اجرای مسابقات فرهنگی و تجلیل از ایثارگران ارتش در دوران انقلاب و دفاع مقدس و همچنین سرکشی به خانواده‌های شهدای ارتش را از بخش‌های دیگر برنامه‌های گرامیداشت روز ارتش نام برد.

حسینی گفت: برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری یادواره 600 شهید ارتشی استان قم نیز در ستاد انجام است.

وی چاپ کتاب چلچراغ با محتوای زندگی و شهادت شهدای انقلاب و دفاع مقدس بخصوص شهدای ارتش را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

آمار بازدید: 136 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image