ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کرسی آزاداندیشی در هفته گرامیداشت معلم برگزار می‌شود

کرسی آزاداندیشی در هفته گرامیداشت معلم برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال گفت: در هفته گرامیداشت معلم کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ آزاد اسلامی خلخال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین علیپور بعد از ظهر امروز در جلسه مدیران نهادها و دستگاه‌ها در خلخال که با هدف گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت استاد شهید مطهری (ره) گفت: از جمله برنامه‌های ویژه هفته گرامیداشت معلم برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد خلخال خواهد بود.

وی گفت: همانند سال‌های گذشته با همکاری دانشگاه‌های پیام نور واحد خلخال و دانشکده علوم پزشکی و سایر مراکز آموزشی عالی هفته معلم در دانشگاه‌ها مثل سال‌های گذشته پربار برگزار خواهد شد.

علیپور تصریح کرد: معرفی آثار ارزشمند این شهید در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌تواند تاثیر ویژه در جامعه داشته و با مطالعه کتاب‌های این شهید بزرگوار جامعه بیشتر با مفاهیم دینی و معرفتی آشنا خواهند شد.

علیپور گفت: تجلیل از مقام شامخ شهید بزرگوار شهید مطهری، تجلیل از مقام استاد و معلم، کرسی آزاداندیشی، مسابقه وبلاگ‌نویسی در خصوص شهید مطهری، نقد آثار این شهید گرانقدر از سایر برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم در دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد خلخال است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد خلخال گفت: تفکر علامه شهید مرتضی مطهری الگویی برای اساتید و دانشجویان است چرا که این شهید زحمات زیادی را در طول سال‌های عمر خود برای نظام دینی و اسلامی و علمی کشورمان کشیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با هفته معلم یادواره شهدای فرهنگی شهرستان خلخال نیز در خلخال برگزار خواهد شد.

آمار بازدید: 261 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image