ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دستگيري عامل هتك حرمت استاد دانشگاه در اينترنت (27 شهریور 91)

دستگيري عامل هتك حرمت استاد دانشگاه در اينترنت (27 شهریور 91)

رييس پليس فتاي استان كردستان از دستگيري شاگرد يكي از مراكز خدمات رايانه‌اي كه موجب سلب آرامش و امنيت روحي زني در اينترنت شده بود، خبرداد.


به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرگرد شاكري دراين‌باره گفت: به‌دنبال شكايت يكي از اساتيد زن دانشگاه سنندج مبني بر هتك حرمت وي در اينترنت، ماموران اقدامات خود براي شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين اقدام مجرمانه را آغاز كردند.

وي با اشاره اظهارات شاكيه، خاطرنشان‌كرد: اين زن مدعي شد كه فردي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي براي وي ايجاد مزاحمت كرده و با قراردادن عكسي از شاكيه در پروفايل خود اقدام به تهديد به قصد اخاذي از وي را داشته و گفته كه اگر به خواسته‌هايش عمل نكند اقدام به انتشار عكس‌هاي شاكيه در فضاي مجازي خواهد كرد.

به گفته شاكري اين عمل مجرمانه اين فرد موجبات سلب آرامش و امنيت روحي شاكي و خانواده‌اش را فراهم كرده بود.

رييس پليس فتاي كردستان افزود: در بررسي‌هاي صورت گرفته و شگردهاي پليسي متهم پس از 48 ساعت شناسايي و دستگير شد.

وي با بيان اينكه متهم پس از دستگيري و انتقال به مقر انتظامي و رويت مستندات به جرم خود اعتراف كرد، گفت: متهم به عنوان شاگرد در مغازه خدمات كامپيوتري دانشگاه مشغول به كار بوده و چند وقت قبل شاكيه براي تهيه كپي و صحافي به مغازه‌اش مراجعه كرده كه متوجه عكس‌هاي شاكيه در فلش مموري شده كه از آن كپي‌برداري كرده و با توجه به مداركي كه در بين عكس‌هاي شاكيه بود متوجه هويت واقعي وي شده و نهايتا از طريق قرار دادن عكسي از عكس‌هاي وي در صفحه خود وي را به قصد اخاذي تهديد كرده است.

رييس پليس فتاي استان كردستان با تاكيد براينكه هرگونه انتشار اطلاعات خصوصي افراد اعم از شماره تماس و نشاني، عكس‌ و فيلم و... به قصد آزار رساندن و ايجاد مزاحمت براي ديگران جرم تلقي مي‌شود، گفت: پليس با عاملان اين جرائم برخوردي قاطع خواهد كرد.

وي از شهروندان خواست به هيچ عنوان اطلاعات شخصي و خصوصي خود را در حافظه‌‌هاي جانبي كه به سيستم‌هاي مختلف وصل مي‌شوند، ذخيره نكنند و در اختيار افراد ناشناس قرار ندهند.

کلمات کلیدی: هتك حرمت استاد دانشگاه، توهین به استاد دانشگاه

آمار بازدید: 257 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image