ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مردم بدنبال حل مشکلات معیشتی‌شان هستند نه استیضاح وزیر علوم!

مردم بدنبال حل مشکلات معیشتی‌شان هستند نه استیضاح وزیر علوم!

نماینده مردم خوی در مجلس از استیضاح وزیرعلوم در مجلس انتقاد کرد و رسیدگی به مسائل و مشکلات معیشتی مردم را خواستار شد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موید حسینی‌صدر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس از توزیع شب نامه علیه رئیس جمهور در مجلس انتقاد کرد و گفت: این اقدامات مغایر با عزم ملی است و با همسویی‌ها مغایرت دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه کشورمان اسیر بیماری چند ساله بوروکراسی، کاغذبازی و دیوان سالاری است که اینها مجال را از مدیریت جهادی گرفته کرده است.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی خطاب به نوبخت معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور تصریح کرد: از وی درخواست دارم در ابلاغ بودجه پروژه های عمرانی سرعت عمل به خرج دهند زیرا فصل کار در حال اتمام است.

حسینی‌صدر همچنین بیکاری را درد مشترک همه نمایندگان دانست و اظهار کرد: تاکید می‌کنم که عدم دوراندیشی دولت قبل، تصمیمات خلق‌الساعه، دشمن‌تراشی و ادبیات غیردیپلماتیک موجب شد کشور به نقطه‌ای برسد که امروز هفت هشت میلیون نفر بیکار داشته باشیم و سن ازدواج یازده میلیون نفر از جوانان گذشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این درد مشترک مجال کار را از همه نمایندگان بخصوص نمایندگان آذربایجان غربی گرفته است.

نماینده مردم خوی در مجلس همچنین در خصوص عدم توجه به معادن و ظرفیت‌های حوزه انتخابیه خود و همچنین عدم استفاده از موقعیت مرزی انتقاد کرد و افزود: بی‌عدالتی و فاصله طبقاتی بر رنج بیکاری افزوده است.

این نماینده مجلس در ادامه به بحث استیضاح وزیر علوم اشاره کرد و گفت: وزیر علوم امروز عملکرد خوبی دارد و دانشگاهیان به من که خود استاد دانشگاه هستم مراجعه کردند و حتی یک نفر از آنها از عملکرد او گلایه‌ای نداشته است.

حسینی‌صدر خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم جواب آنهایی که در دانشگاه معدل الف داشته را بدهم که چرا افرادی با معدل 13 بورسیه شدند، ما باید به افکار عمومی پاسخ دهیم.

وی یادآور شد: مردم انتظار استیضاح وزیر علوم را ندارند و در حال حاضر مشکل مردم در حوزه صنعت و مسائل معیشتی است، مردم مشکل آب دارند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: نهایتا امروز دانشگاه‌های ما حداکثر افراد بیکار را به جامعه تحویل می‌دهند که باید نگران این مساله باشیم.

حسینی‌صدر همچنین با اشاره به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: ما در بحث راه بسیار محروم هستیم و شهرستان خوی در این رابطه مورد اجحاف قرار گرفته و جاده‌ها کشته‌های زیادی می‌گیرد.

نماینده مردم خوی در مجلس در پایان گفت: در این حوزه آب وضع بسیار اسفباری دارد و از شهرستان خوی هر سال 150 میلیون متر مکعب آب خارج شده و به دریای خزر می‌ریزد اما در این شهرستان کشاورزان زمین‌ها را به دلیل کم‌آبی رها کرده و بیکاری بیداد می‌کند.

آمار بازدید: 239 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image