ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نخبگان جامعه وارد دعواهای سیاسی و اجتماعی نشوند

نخبگان جامعه وارد دعواهای سیاسی و اجتماعی نشوند

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز باید مراقب بود تا نخبگان جامعه وارد دعواهای سیاسی و اجتماعی نشوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین تیمور علی‌عسگری دوشنبه‌شب در آیین تکریم از رئیس قبلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن که با حضور شماری از مسئولان و دانشگاهیان برگزار شد، اظهار داشت: در فرهنگ دینی کشومان اخلاق، عقلانیت و اعتدال در منش و رفتار از اصول غیرقابل انکار است و بنا بر وظیفه باید از زحمات همه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن قدردانی کرد.

وی افزود: رشد و بالندگی یک جامعه و کمال‌یابی انسان و جامعه بخش قابل توجهش به عقلانیت و تدبیر مربوط می‌شود.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در دولت جدید که با شعار تدبیر و امید روی کار آمده است و عقلانیت را مطرح می‌کند، کار مسئولان سخت‌تر از گذشته خواهد بود.

علی‌عسگری اضافه کرد: تعهد و تخصص در حال حاضر شرط لازم کار است و وقتی عقل در میان باشد، به نوعی تعهد نیز وجود خواهد داشت.

وی تصریح کرد: عقل باعث می‌شود تا سیاست معنا پیدا کند؛ چون یکی از معانی سیاست، تدبیر در امور است.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: خردگرایی جمعی، هم‌زیستی مسالمت‌جویانه و معاشرت و تعامل به خصوص بین نخبه‌ها سبب نشاط و انبساط خاطر خود می‌شود و بسیار مهم است.

علی‌عسگری متذکر شد: هر موقع نخبگان جامعه به دعواهای پدری روی آوردند، بنا بر شرایط و رویه‌های غیربایسته، جامعه هم التهاب پیدا کرده و جنگ و جدال و تقابل در جامعه بیشتر رخ داده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه، به ملاک عقل و تدبیر کمتر عمل می‌شود و ما در عرصه‌های مدیریتی و برنامه‌ریزی در سطوح کلان مانند حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باید راهبردهای متناسب را در نظر بگیریم.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان متذکر شد: حتی در تقابل با دشمن که دشمنی‌هایش را همیشه خواهد داشت، اگر مبنا عقلانیتی باشد که ساده‌انگاری در آنها نباشد، کارها بهتر پیش خواهد رفت.

آمار بازدید: 131 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image