ارتباط مستقیم با 30742 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ساماندهی و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی/ارائه برنامه‌های فرهنگی پیشنهادی تشکل‌های دانشگاه

ساماندهی و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی/ارائه برنامه‌های فرهنگی پیشنهادی تشکل‌های دانشگاه

اولین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی که از سوی مقام معظم رهبری نامگزاری شده است،


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، این جلسه با حضور دکتر بحرالعلوم مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر پازوکی رئیس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و دکتر برزگر فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه تشکیل شد.



دکتر بحرالعلوم دبیر شورای فرهنگی دانشگاه، مباحث مطرح شده و مصوبات جلسه را که در شورا مطرح و مورد تأیید اکثریت اعضا قرار گرفت، به شرح ذیل اعلام نمود.



1- در این جلسه معاونت دانشجویی و فرهنگی به عنوان متولی و هماهنگ کننده حوزه‌های مختلف در ساماندهی امور فرهنگی دانشگاه تعیین گردید و مقرر شد تا همه نهادها و تشکل‌های مستقر در دانشگاه که به نحوی در امور فرهنگی فعالیت می‌کنند، نسبت به ارائه برنامه پیشنهادی خود در سال 93 به دبیرخانه شورای فرهنگی اقدام نمایند تا پس از تصویب برای اولین بار تفاهم نامه بودجه فعالیت‌های فرهنگی تدوین گردد و مورد تأیید معاونت توسعه و برنامه ریزی دانشگاه قرار گیرد.



2- مقرر شد بسیج جامعه پزشکی دانشگاه جهت ساماندهی و راه اندازی بیمارستان صحرایی اقدامات لازم را انجام دهد.



3- درباره کرسی‌های آزاد اندیشی مقرر گردید، مطابق با آئین نامه ابلاغی در این خصوص و با تعیین موضوعات مشخص و برنامه مدون مباحث در حوزه دانشجویی، نسبت به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در حیطه دانشجویی توسط واحد دانشجویی فرهنگی اقدامات لازم صورت پذیرد.



4- به حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برای صدور مجوز کانونهای دانشجویی تفویض اختیار لازم داده شود. همچنین درباره تصویب مجدد تشکل‌های دانشجویی، موارد پس از بررسی‌های لازم در شورای فرهنگی مطرح و در صورت صلاحدید و تأیید شورای فرهنگی، مجوز لازم صادر شود.

آمار بازدید: 168 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image