ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تصویب یک فوریت استخدام نیروهای شرکتی و مطرح شدن آن در کمیسیون اجتماعی مجلس (26 شهریور 91)

تصویب یک فوریت استخدام نیروهای شرکتی و مطرح شدن آن در کمیسیون اجتماعی مجلس (26 شهریور 91)

دبیر کل خانه کارگر کشور گفت: یک فوریت استخدام نیروهای شرکتی تصویب و در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح شده و در آینده نزدیک بخش اعظم نیروهای شرکتی قرارداد کار معین می شوند.


علیرضا محجوب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد:علی رغم اینکه شهرداری ها مراکز دولتی غیر انتفاعی هستند ولی از طرح قرارداد کارمعین مستثنی نبوده وشهرداری جزء دستگاه های دولتی محسوب می شوند.

دبیر کل خانه کارگر کشور با اشاره به اینکه از مجموع 65خانه کارگر 56خانه کارگر در کشور فعال هستند اظهارکرد: از نظر ما فردی که مزدکار باشد یا ماهانه حقوق دریافت کند فرقی نمی کند کارگر تلقی می شود و می تواندعضو خانه کارگر باشد و از خدمات رفاهی وآموزشی استفاده می کند.

وی افزود: طبق آمار تامین اجتماعی 9 میلیون نفر کارگر وجود دارد ولی به نظر می رسد کارگران بیشتر از این تعداد باشند و ممکن است مابقی عضو صندوقهای دیگر مانند کشاورزی وغیره باشند.

2میلیون نفر عضو خانه های کارگر ایران هستند

وی با اشاره به آمار11 میلیونی کارگر درایران افزود: متاسفانه علی رغم تاکیدات و تبلیغات مبنی برعضو شدن، فقط 2میلیون نفر عضو خانه های کارگر ایران هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:اگر شرکت ها سود دهی داشته باشند سود سهام عدالت نیز به سهام داران آن شرکت پرداخت خواهد شد و به هرحال پرداخت سود سهام داران به شرکت ها بستگی دارد.

وام خرید کالای ایرانی برای 300هزار کارگر اجرایی شد

محجوب به پرداخت وام خرید کالای ایران به کارگران اشاره کرد و اظهارداشت: وام خرید کالای ایرانی برای کارگران تاکنون فقط برای 300هزار نفر عملیاتی و اجرایی شده است چرا که فقط شرکت های دولتی وام 1.5 میلیون تومانی رابه نیروهای خود پرداخت کرده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه مابقی شرکت ها از پرداخت این مبلغ سرباز زده اند و متاسفانه این طرح توسط دولت فقط تبلیغ شد و کارشناسی نبود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مهمترین فعالیت خانه های کارگر برگزاری دوره های آموزشی است که هرسال قریب به صدهزار نفر از دوره های آموزشی بهره می برند.

وی ادامه داد: تعاونی های رفاهی درقالب مصرف و مسکن برای رفاه کارگران تشکیل شده که اعضا از آنها استفاده می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

کلمات کلیدی: استخدام نیروهای شرکتی، تصویب یک فوریت استخدام نیروهای شرکتی، جذب نیروهای شرکتی، نیروهای شرکتی

آمار بازدید: 933 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image