ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار شناسایی 32 سبک زندگی ایرانی اسلامی

شناسایی 32 سبک زندگی ایرانی اسلامی

رئیس داشگاه پیام نور واحد ماهنشان گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در دانشگاه ماهنشان در سال گذشته 32 سبک زندگی ایرانی اسلامی شناسایی شده است.

سعید احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه بحث فرهنگ پیش زمینه مباحث اقتصادی است، اظهار داشت: در چند سال اخیر در زمینه فرهنگی دچار مشکلاتی است که مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها گوشزدهایی به مسئولان داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها و دانشجویان به عنوان پرچم داران فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور ماهنشان در سال جاری برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه فرهنگی دارد.

این مسئول افزود: هم فکری و هماهنگی با امام جمعه شهر ماهنشان، سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، آموزش و پرورش این شهرستان و دانشگاه آزاد واحد ماهنشان از برنامه‌های دانشگاه پیام نور شهرستان ماهنشان در سال جاری است.

احمدی با اشاره به اینکه کار گروه‌های تشکیل شده متشکل از دانشجویان و اساتید خواهد بود، یادآور شد: گروه‌هایی در زمینه فرهنگی تشکیل می‌شود، اضافه کرد:دانشجویان باید به عنوان سفیران فرهنگی به فرهنگ سازی عمومی در جامعه بپردازند.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های انجام شده در سطح استان در سال گذشته 32 سبک زندگی ایرانی اسلامی شناسایی شده، تصریح کرد: نظم پذیری، مشورت، مدیریت زمان از جمله برنامه‌هایی هستند که به دانشجویان آموزش داده می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد ماهنشان به فعال سازی حلقه‌های علمی بسیج اساتید و دانشجویان اشاره کرد و یادآور شد: با تشکیل این حلقه‌ها می‌توان گام‌های موثری در تحقق توسعه فرهنگی و اقتصادی برداشت.

احمدی با اشاره به تحقق شعار سال و تحقق توسعه اقتصادی گفت: رهبر معظم انقلاب شعار سال را مدبرانه و حکیمانه در راستای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی بیان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال باید هماهنگی‌ها و بازنگری‌هایی در برخی قوانین صورت گیرد ادامه داد: دانشگاه در اجرای هر برنامه فرهنگی و اقتصادی می‌تواند نقش شایسته‌ای داشته باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد ماهنشان با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نقشه راهی برای مردم و مسولان در امور مختلف جامعه به ویژه فرهنگی و اقتصادی است، گفت: در سال جدید با نگاه به ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی می‌توان بستر مناسبی را برای پیشرفت هر چه بیشتر کشور در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فراهم کرد.

احمدی متذکر شد: با مدیریت جهادی می‌توان گام‌های مثبتی در بخش اقتصاد و تحقق فرهنگ غنی ایران اسلامی برداشت.

وی با اشاره به در کنار هم قرار گرفتن اقتصاد و فرهنگ، اذعان داشت: پیشرفت‌های علم و تکنولوژی و اقتصاد تنها در صورتی که در بستر ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی قرار گیرد تامین‌کننده سعادت مادی و معنوی بشر است.

آمار بازدید: 141 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image