ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تجهیز و تکمیل کتابخانه و آزمایشگاه‌های تمام دانشگاه‌های پیام نور اردبیل

تجهیز و تکمیل کتابخانه و آزمایشگاه‌های تمام دانشگاه‌های پیام نور اردبیل

‌رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: در دانشگاه‌های پیام نور استان 264 رشته محل در 13 مرکز و واحد با 21 هزار دانشجو در حال علم آموزی هستند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، ولی الله خوش طینت در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور شهرستان نیر گفت: در دانشگاه‌های پیام نور استان 264 رشته محل در 13 مرکز و واحد با 21 هزار دانشجو در حال علم آموزی هستند و یکی از برنامه‌های این دانشگاه جذب هیات عملی خواهد بود.



وی با یادآوری رشته‌های فعال این دانشگاه تجهیز و تکمیل کتابخانه و آزمایشگاه‌های تمام دانشگاه‌های پیام نور استان را از جمله برنامه‌های کیفی این دانشگاه ذکر کرد و افزود: آزمایشگاه قطبی استان در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع در حال احداث بوده و برای تکمیل آن اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال اختصاص یافته است.



خوش طینت گفت: چهار سالن فرهنگی، ورزشی در شهرستان‌های گرمی، اردبیل، مشگین شهر و خلخال و چهار مجموعه فرهنگی در مشگین شهر، گرمی، خلخال و پارس آباد در حال احداث است.



وی افزود: ساختمان آموزش مرکز اردبیل در زمینی به مساحت دو هزار و 350 متر مربع با 12 میلیارد ریال و ساختمان آموزش سرعین هم در زمینی به مساحت دو هزار و 350 متر مربع با 20 میلیارد ریال در حال احداث است.



وی گفت: دانشگاه پیام نور استان اردبیل در قسمت اداری و رفاهی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

در ادامه اکبر صمدی فرماندار نیر هم در این جلسه خواستار ارتقای سطح کیفی و کمی دانشگاه پیام نور واحد نیر و ارتقای رشته های این دانشگاه شد.

آمار بازدید: 247 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image