ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد برپایی نمایشگاه «کتاب فاطمی» در دانشگاه آزاد رودهن

برپایی نمایشگاه «کتاب فاطمی» در دانشگاه آزاد رودهن

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از برپایی نمایشگاه «کتاب فاطمی» به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و به مدت 10 روز در این دانشگاه خبر داد.


محمدحسین احمدزاده‌فرد در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب فاطمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: امسال را با ایام فاطمیه (س) و فاصله کمی با آن، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز کردیم.

وی افزود: به همین مناسبت‌ها اندیشیدیم و ذهنمان رسید که نمایشگاه کتاب فاطمی در دانشگاه واحد رودهن برگزار کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری و برنامه‌ریزی بنیاد قرآن و دست‌اندرکاران فرهنگی برپا شده، تصریح کرد: با موافقت شورای فرهنگی دانشگاه، نمایشگاه به مدت 10 روز در کنار مرقد شهید گمنام دانشگاه برپاست.

احمدزاده‌فرد ادامه داد: علاوه بر نمایشگاه، گفتمان و سلسله گفتارهای روزانه‌ای را در این مکان برگزار خواهیم کرد.

وی از برگزاری سخنرانی و نشست‌های علمی در این زمینه خبر داد و گفت: حلقه‌های معرفت و پاسخ به سئوالات دانشجویان از برنامه‌های دیگر است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی داریم و سعی شده است تا هر روز برنامه‌ای در این نمایشگاه یا مسجد دانشگاه برگزار کنیم.

به گزارش فارس، نمایشگاه کتاب فاطمی با حضور عضو هیئت امنای بنیاد قرآن، دبیرکل بنیاد قرآن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، مسئولان فرهنگی دانشگاه و جمعی از دانشجویان در کنار مزار شهید گمنام دفن شده در این دانشگاه افتتاح شد.

در این نمایشگاه، آثار اساتید برجسته پیرامون مسائل مربوط به حضرت فاطمه زهرا (س) ارائه شده و این نمایشگاه به مدت 10 روز دایر است.

آمار بازدید: 254 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image