ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی راه‌اندازی دفاتر دانشجویی و فرهنگی در پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران

راه‌اندازی دفاتر دانشجویی و فرهنگی در پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران

سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی دفاتر دانشجویی و فرهنگی در دانشکده های داروسازی، دندانپزشکی و پزشکی پردیس بین الملل را یکی از اولویت های سال 93 این معاونت اعلام کرد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر محسن رحیمی با اعلام این خبر گفت: در گام اول جهت راه اندازی این دفاتر نیازمند تأمین زیرساختهای فیزیکی و نیروی انسانی هستیم.

وی هدف از این برنامه را در گام نخست ایجاد روحیه نشاط، شادمانی و پیگیری امور فرهنگی دانشجویان دانست و اظهار داشت: همچنین ارتقاء باورهای دینی، افزایش سطح معرفت، احیاء هویت ملی و مذهبی و افزایش مشارکت در فعالیت های جمعی نیز مدنظر خواهد بود.

سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل در ادامه به فعالیت کانونهای دانشجویی در جزیره کیش اشاره کرد و افزود: کانونهای پژوهشی، قرآن، هنری و ادبی، سلامت، فیلم، عکس و مستندسازی، استعدادهای علمی، ورزشی، خیریه و هلال احمر هم اکنون در کیش فعال هستند.

دکتر رحیمی تصریح کرد: با تکیه بر نتایج قابل قبول این کانون ها، در نظر داریم در تهران نیز زمینه فعالیت دانشجویان پردیس بین الملل را در کانون های دانشجویی طی سال 93 فراهم کنیم.

وی ادامه داد: معاونت دانشجویی پردیس بین الملل در سال جاری همچنین برگزاری اردوهای فرهنگی، سیاحتی، فعالیت های داخل خوابگاهی و فعالیت های قرآنی را در دستور کار دارد.

سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل درخشش دانشجویان در مسابقات ورزشی سطح استان هرمزگان را طی سال 92 چشمگیر دانست و تأکید کرد: در سال 93 تلاش می شود امکانات لازم جهت حضور در مسابقات استانی و در مرحله بعد مسابقات کشوری برای دانشجویان پردیس بین الملل فراهم شود.

وی از برگزاری اردوهای توچال، چیتگر و تورهای یزد و کرمان ویژه دانشجویان خارجی در سال 92 خبر داد و یادآور شد: برنامه های فرهنگی و سیاحتی ویژه دانشجویان خارجی در سال 93 نیز بر جای خود باقی است.

آمار بازدید: 175 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image