ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اسکان 3400 دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه آزاد زنجان (22 مهر 91)

اسکان 3400 دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه آزاد زنجان (22 مهر 91)

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان گفت: 3 هزار و 400 دانشجو در خوابگاه‌های این دانشگاه به سر می‌برند.



صمد حنیفی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد زنجان دارای 2 خوابگاه دخترانه و یک خوابگاه پسرانه است که 1600 دانشجوی دختر و 800 دانشجوی پسر در این خوابگاه‎ها به سر می‎برند.


وی اظهار کرد: این 3خوابگاه مجهز به فروشگاه، مهمان‌سرا، قرائت‌خانه، سالن ورزشی و نمازخانه هستند که هم‌اکنون نیز در مجتمع‌های خوابگاهی در حال وصل وایرلس جهت استفاده از اینترنت هستیم.


این مقام مسئول افزود: در سال تحصیلی جدید 180 دانشجوی پسر و 300 دانشجوی دختر به جمعیت دانشجویان خوابگاهی اضافه شدند.


حنیفی با اشاره به افزایش شهریه خوابگاه‌ها، خاطرنشان کرد: شهریه خوابگاه نسبت به سال گذشته 50 هزار تومان افزایش داشته است و هر دانشجو باید 300 هزار تومان در هر ترم برای خوابگاه شهریه پرداخت کند.


وی با اشاره به خوابگاه‎های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، تاکید کرد: دانشجویان پسر این مقطع دارای اتاق ویژه‌ای هستند و دانشجویان دختر در مقطع کارشناسی ارشد نیز 2 دانشجو در یک اتاق زندگی می‌کنند.


معاون دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان ادامه داد: با توجه به اینکه امکانات خوابگاه‌ها از نظر فیزیکی به اندازه کافی کامل است و برای چندین سال آینده پیش‌بینی شده، نیازی به توسعه وجود ندارد.


حنیفی با اشاره به پروژه‎هایی که اجرا خواهد شد، ابراز کرد: خوابگاه دانشجویان متاهل و دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد از سال آینده کلنگ‎زنی خواهد شد.

وی متذکر شد: باید نیازها و امکانات موردنیاز دانشجویان در خوابگاه‎ها را درک کنیم و درحد توان به این نیازها در جهت رفاه حال دانشجویان در خوابگاه‎ها پاسخ مثبت بدهیم.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد زنجان، خوابگاه دانشگاه آزاد زنجان، وضعیت خوابگاههای دانشگاه آزاد زنجان، شهریه خوابگاه دانشگاه آزاد زنجان

آمار بازدید: 738 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image