ارتباط مستقیم با 30669 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تدوین نقشه راه توسعه کیفی دانشگاه آزاد

تدوین نقشه راه توسعه کیفی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس اسناد بالادستی نظام از جمله رهنمودها،‌برنامه ها و مصوبات مقام معظم رهبری،‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی،‌هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی تعیین شده است.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، حمید میرزاده در دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: مدیریت کلان دانشگاه بر این باور است که باید از همه لحظه های سال جاری استفاده موثر کرد و برای توسعه فرهنگی و اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی داشت.


وی با بیان این که نقشه راه دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای توسعه دانش محور در حوزه های آموزش، پژوهش و اقتصاد تعیین شده است، افزود: تفویض اختیار و جلوگیری از مدیریت متمرکز به عنوان یک اصل در اداره دانشگاه آزاد اسلامی،‌تعیین شده است. بر همین اساس، 429 نفر از شخصیتهای برجسته کشور، به عضویت در هیاتهای امنای استانی دانشگاه درآمده اند.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ابتکار راه اندازی شوراهای راهبردی این دانشگاه گفت: 12 شورای راهبردی در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد دانش بنیان، فرهنگی، حقوقی، زنان فرهیخته، پژوهش و فناوری، فناوری ارتباطات و اطلاعات، اطلاع رسانی و ارتباطات، آموزش و تحصیلات تکمیلی و ... تشکیل شده که نقش موثرفکری و مشورتی در هدایت استراتژیک دانشگاه آزاد به مدیریت و هیات امنای مرکزی دارند.



تدوین نقشه راه توسعه کیفی دانشگاه آزاد در شش ماه گذشته


وی افزود: مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی ظرف شش ماه گذشته در سایه همفکری و همراهی با دانشمندان و فرهیختگان داخل و خارج کشور توانسته شالوده توسعه کیفی دانشگاه آزاد را تدوین کند.


میرزاده تعداد اعضای شوراهای راهبردی را 700 نفر اعلام کرد که بدون استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی با این دانشگاه همکاری می کنند.


وی با اشاره به امکانات نیروی انسانی و زیربنایی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برخورداری از حدود 60 هزار نفر عضو هیات علمی تمام وقت و پاره وقت، نزدیک به 30 هزار نفر پرسنل اداری و خدماتی، 12 میلیون متر مربع فضای آموزشی در 472 واحد داخلی و چهار واحد خارجی از مزیت های مهم دانشگاه آزاد برای رسیدن به افق چهار ساله خود خواهد بود.


رییس اسبق سازمان برنامه و بودجه در دولت سازندگی با اشاره به مزیت های دانشگاه آزاد اسلامی برای انقلاب و مردم ایران اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی 32 سال پس از تاسیس به عنوان مهم ترین دستاورد علمی- فرهنگی انقلاب محسوب می شود. این دانشگاه در همه ایران حضور موثر دارد و اکنون زمان توسعه کیفی و دانش محور آن فرارسیده است.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکید کرد: می خواهیم به گونه ای فعالیت کنیم که ظرف فرصت چهار ساله ای که در اختیار داریم به یک دانشگاه برتر ملی و منطقه ای تبدیل شویم.

آمار بازدید: 190 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image