ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه اندازی وب سایت انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر

راه اندازی وب سایت انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مدیرکل انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر از راه اندازی وب سایت اداره کل انجمن‌های علمی این دانشگاه خبر داد و گفت: این سایت به زودی به دو زبان انگلیسی و عربی نیز خدمات ارائه می‌دهد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مالک نادری، مدیرکل انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم تقدیر از انجمن‌های علمی برتر این دانشگاه با اشاره به تنوع ساختارها و فعالیت‌های اداره کل انجمن‌های علمی این دانشگاه طی سه سال گذشته افزود: وب سایت این اداره کل راه اندازی شده و دانشجویان می‌توانند فعالیت‌ها، گزارش‌ها و آیین نامه‌های مربوط را در این وب سایت مشاهده کنند.

وی اضافه کرد: به تمامی انجمن‌های دانشکده‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شده است که باید دارای یک وب سایت فعال باشند.

مدیرکل انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: در وب سایت این اداره کل دستورالعمل بازدید هدفمند دانش آموزان از دانشکده‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه شده است و مدارس از طریق وب سایت این اداره کل می‌توانند با تکمیل فرم‌های مربوطه نسبت به بازدید از دانشگاه اقدام کنند.

نادری با اشاره به مرکز ایده پردازی، نوآوری و فناوری در اداره کل انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: این مرکز از ایده‌ها و فکرهای دانشجویان حمایت می‌کند تا تبدیل به محصول دانش بنیان شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون در مرکز ایده پردازی، نوآوری و فناوری 20 ایده دانشجویان تبدیل به محصول دانش بنیان شده است.

مدیرکل انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در المپیاد علمی امسال تعداد هفت دانشجوی این دانشگاه رتبه زیر 5 را به خود اختصاص داده‌اند.

بنابراین گزارش، در مراسم تقدیر از انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی کامپیوتر رتبه نخست، انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی مکانیک رتبه دوم و انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی نفت رتبه سوم را کسب کردند.

تندیس انجمن‌های علمی برتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مدت یک سال به انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر اعطا می‌شود و در سال آینده این تندیس به رتبه نخست انجمن‌های علمی دانشجوی این دانشگاه اختصاص داده می‌شود.

آمار بازدید: 392 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image