ارتباط مستقیم با 30695 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور بازدید کمیته آموزش عالی مجلس از دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب

بازدید کمیته آموزش عالی مجلس از دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب

اعضای کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز سرزده از دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب بازدید کردند.


جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب افزود: در این بازدید از نزدیک کم و کیف وضعیت آموزشی، پژوهشی، ساختارهای دانشگاه، اعضای هیات علمی و دانشجویان در مقاطع مختلف و همچنین پیگیری مسائل دانشجویان فراگیر و مجازی مورد بررسی قرار گرفت.

هروی افزود: همچنین طی این بازدید برگزاری جلسات کرسی‌های آزاداندیشی‌، تعامل علمی اساتید و دانشجویان، وضعیت امکانات وزرشی دانشگاه و ... مورد ارزیابی قرار گرفت.

رییس کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش مجلس در ادامه اظهار کرد: در این بازدیدها به دنبال این هستیم که بعد نظارتی مجلس بیش از گذشته تقویت شود که قطعا می‌تواند تاثیر بسزایی بر روند آموزش عالی کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه بنا داریم ساماندهی آموزش عالی کشور را به سرانجام رسانیم اظهار کرد: امیدواریم که توسعه کمی دانشگاه متوقف شده و بر ارتقاء کیفیت آموزش عالی سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

هروی افزود: در این راستا هفته آینده نیز دو بازدید از استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان را در دستور کار داریم و در ماه آینده نیز بازدیدی از یکی از واحدهای دانشگاهی خارج از کشور خواهیم داشت.

آمار بازدید: 185 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image