ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشجوی با نشاط، محیط دانشگاه را از خمودگی دور می‌کند‎

دانشجوی با نشاط، محیط دانشگاه را از خمودگی دور می‌کند‎

دکترمجتبی صدیقی معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: درحال برنامه‌ریزی در دانشگاه‌ها و وزارت علوم برای افزایش فعالیت دانشجویان دختر هستیم.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر صدیقی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با بیان اینکه توجه به ورزش دانشگاهی از برنامه‌های اصلی وزارت علوم است، اظهارکرد: دانشجوی با نشاط محیط دانشگاه را از خمودگی دور می‌کند و فضا را برای حرکت علمی نیز آماده خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: المپیادهای ورزشی دانشجویی موفق نخواهند شد، مگر اینکه مسابقات درون دانشگاهی و منطقه‌ای دانشگاه‌ها جدی گرفته شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه خروجی المپیادهای ورزشی دانشجویی تیم‌های بین‌المللی دانشگاهی را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی با تمام توان و امکانات خود برای حضور در صحنه‌های بین‌المللی فعالیت می‌کند تا بتواند عقب افتادگی سال‌های گذشته در این حوزه را جبران کند.

دکترصدیقی توسعه زیرساخت‌های ورزشی درون‌دانشگاهی و فضاهای خوابگاهی را از اهداف وزارت علوم برشمرد و گفت: افزایش سرانه ورزشی، تعامل بین بخشی با متولیان ورزش کشور، ضرورت جلب مشارکت بخش خصوصی در حمایت از توسعه ورزش دانشگاهی و توجه جدی به ورزش دختران دانشجو از اهداف ماست.

بنابراین گزارش، دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر از۱۷ تا ۲۵ مردادماه و المپیاد پسران ۲۹ مردادماه تا ۷ شهریورماه برگزار می‌شود و در این رقابت‌ها ۱۷۵ دانشگاه وابسته به وزارت علوم حضور دارند و دو هزار دانشجوی دختر و ۲۳۰۰ دانشجوی پسر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

آمار بازدید: 165 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image