ارتباط مستقیم با 30604 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور اهتمام بر ایجاد انضباط مالی در رأس برنامه‌های مدیران مالی پیام‌نور قرار گیرد

اهتمام بر ایجاد انضباط مالی در رأس برنامه‌های مدیران مالی پیام‌نور قرار گیرد

رییس دانشگاه پیام نور در دیدار نوروزی با کارکنام سازمان مرکزی گفت: اهمیت موضوع اقتصاد و فرهنگ در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامیدند به قدری است که همه ما در هر جایگاه و درهر نقطه میهن اسلامی، مسئول هستیم تا در جهت تحقق این شعار هدفمند گام برداریم.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر فراهانی در این دیدار ضمن آرزوی توفیق، سربلندی، عزت، اقتدار و سلامتی برای تک تک اعضای خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور، تاکید کرد: خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور دوشادوش ملت شریف ایران اسلامی در اجرایی و عملیاتی کردن شعار سال اهتمام خواهد ورزید و از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.


وی به دو نکته مهم اشاره کرد و گفت: اهتمام بر ایجاد انضباط مالی و تنوع بخشی به منابع درآمدی که مرتبط با شعار امسال نیزهست، باید در رأس برنامه‌های مدیران مالی دانشگاه پیام نور قرار گیرد.


فراهانی تصریح کرد: اصلاح نظام و فرهنگ گزارش دهی و گزارش گیری نکته دیگری است که همه مجموعه دانشگاه پیام نورباید در این زمینه اهتمام ورزند و با ارائه و دریافت گزارش‌های واقعی فضای مناسبی را برای تصمیم سازی و مدیریت بهتر و اثرگذار دانشگاه پیام نور بسترسازی کنند.


وی افزود: اهتمام تمام مجموعه دانشگاه پیام نور باید بر این باشد که قبح گزارش نادرست و غیرواقعی نریزد و اگر بناست که همکاری نحوه فعالیت همکار دیگر را رصد کند تقاضای من این است که ابتدا رجوعی به نحوه عملکرد خود داشته باشد و با مدیریت اخلاق مدار در جهت ارتقاء و تعالی دانشگاه گام بردارد.


فراهانی با عنوان اینکه همه ما باید با تمام وجود بپذیریم که خدمتگزار دانشجویان هستیم، اظهارداشت: باید فضا به گونه‌ای باشد که درهر شرایطی کارکنان دانشگاه پیام نور راهگشای مشکلات دانشجویان باشند.


رییس دانشگاه پیام نور گفت: از تمامی مدیران دانشگاه پیام نور انتظار دارم گوش شنوای آرامش بخش و تاثیرگذار کارکنان خود باشند و با دریافت نقطه نظرات و پیشنهادهای مجموعه دانشگاه پیام نور این دانشگاه را در جهت اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت

آمار بازدید: 179 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image